Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
13.01.2022 il tarixinde BNA menim mawinimi icinde ola ola cekib. Ozude oz mawinlarinin ustundeki kamera vasitesile. İki deq ancaq olardi dayanmiwdim geldi yanimdan kecdi ceke ceke. Fikirlewdimki yeqinki icindeyem cekmez ama cekib. Xestexanin qarwisinda cekib ozude gozduyurdumki xeste gelsin goturum…
Salam mən hər şeydən qeydiyyatdan keçmişəm lazım oldqu kimi smart kosmosa malrimin bəyannaməsi düşmür bəyan dede bilemedim üçün xarici anbarda qalıb qaldıq üçün pul əlavə olunur sizdən şikayətim odlu köməklik edəsiniz smart kosmsma bəyan goderesiz
Bakı Nəqliyyat Agentliyinə Şikayət ərizəsi Hörmətli Agentlik rəhbərliyi, Mən, Huseynov Şöhrət Abbasəli oğlunun qanuni varisi olaraq, aşağıdakı məsələ ilə bağlı sizə müraciət edirəm. 2019-cu ildə mərhum atam Huseynov Şöhrət Abbasəli oğlunun adına dayanma-durma qaydalarının pozulması ilə əlaqədar cərimə tətbiq edilmişdir….
Salam özüm Şəhid ailəsiyəm.Binə Savxoz da yaşayıram.Artıq bu günlə 1 həftə di evimə su gəlmir.Şəhid Ailəsiyəm su ala bilmirəm dərdimi kimə deyim bilmirəm.955 qaynar xettlə əlaqə saxlayıram məlumat verecəyik deyib yola verilirəm dəyişiklik yoxdu.Evdə körpə uşağ var qalmışıq susuz.Bu məsələni…
Salam.Biz avqust ayından etibarən internetə hər ay 25 AZN ödəyirik.Qiymət artımını başa düşdüm,məqsədiniz bəllidi.Qiymət artıb amma sürət və keyfiyyəti əksinə olaraq daha da aşağı düşüb.İkinci biyabırçılıq bizim bu günlə 5 gündü internetimiz kəsilib və qaynar xətti yığıb şikayətimizi deməyimizə baxmayaraq…
Azərsu açıq səhmdar cəmiyyəti çox acınacaqlı vəziyyətdedi xitmet yoxdu Hökməli yeni yaşayış massivinde su gəlmir demey olar ki 9 aydı erizdə yazmışam baxan yoxdu zənglərə bele cavab vermirlər bilmisen bu qurumu hansı quruma şikayet edek yanın gününde susuz qalmışıq
Salam mənim şikayətim Xırdalan Novxanı xətti üzrə fəaliyyət göstərən 535 nömrəli maşrut xəttindədir. Bir sərnişin olaraq mən hər səhər maşruta qorxa qorxa minirəm səbəb odur ki idarə etməni düzgün eləmirlər. İntervallar düzgün deyil. Hər gün 200 manat plan verirlər deyə…
Bu gün artıq 4-cü gündür internet işləmir. Mayın 7-dən provayderdən bunu eşidirik: “Qeydə alındı, nümayəndəmiz əlaqə saxlayacaq”. Lakin nə nümayindələri qəıib, nə internetimiz düzəlib! Servis – sıfr!