Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Kontakt homenin Aşağıda qeyd edəcəyim filialında adıma olan televizor və solo Hansaya etdiyim ödənişlər hələdə sistemdə görünmür və bu məsələyə həmin filiyaldan hələdə aydınlıq gətrilmir. bu vəziyyətdə mən neynəməliyəm?
Salam 07.08 2022 ci il boltan kart vasitesi ile sifariw verdim metleb agayevde korglu metrosun 1.25 Seher seher kartimdan pul tutuldu Axsam isden qaydanda korgludan Kewle et konbonatina sifaris verdim 1.17 vesait gosderdi hemin mebleg tutuldu Sonra KARTIMDAN 3.47 BIR…
Onlayn qeydiyyatdan keçdim dediler gedib məhsulu götürün getdim işçilər səviyyəsizdiler. Gùnel adında biri kredit şobəsinde
Starex həddindən artıq gecikdirir bağlamanı. Bağlama filialda olduğu halda mesaj yazmirki bağlamanız gəlib. Çox məsuliyyətsiz şirkətdir
Saat texmini 00:10 olardi .Men abu arenadaki Grandmartin daimi müştərisiyem. Ve hec vaxt bu qədər hörmətsizlik görməmişdim. Kassaya esyalari qoydum manqal duzu unutduğum gördüm. Gedib tez getmirem dedim. Kassadaki oglan ( ag rubaska ,qara salvar geyinen toppuş oglandir,qara saçlı) dedi…
Simens giqaset a 415 ev telefonu almışam işləmir
Salam 2544262 nomresinin interneti oldugca cox zeyibdir və tez tez set itir. Istifadə etmək demək olarki olmur. Bununla bağlı sizdən xayiş və tələb edirəmki araşdırma aparasının. Diqqətiniz üçün təşəkkürlər.
Binəqədi, Xırdalan və Aftovağzal xətti üzrə hərəkət edən 142 marşrutu 2 saata yaxın insanları dayanacaqda gözlədir. Hər gün bu marşrutu tam 1 saatdan çox gözləyir bu qədər insan. Gəldikdən sonra isə o qədər yavaş, asta hərəkət edir ki, sanki belə…