Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. Xahis edirem mütleq tedbir göresiniz. Agdaş rayonundan sizi narahat edirem.Artiq 3 gündür ki, bizde internet işlemir. Sebeb bilmirik.Müqavilede qoyulmuş nömreye zeng edirik zeng çatmir. Bilmirik niye işlemir. Kime deyek derdimizi?
Hər səfərində çeklərin heç biri ƏDV-yə cəlb olunmur və problem davamlı olaraq baş verir. QR-kod görsənmir.
Taksi sifariş verdim ünvana çatdıqdan sonra mənnən artıq pul aldılar
121E avtobusu Asan xidmətlə Fəridə şadlıq sarayı arasında olan yeni təyin etdiyiniz dayanaxaqda saxlamır.
Çox bərbad gün ərzində tez-tez və saat 18:00-dan sonra internet ümumiyyətlə olmur.Bucür xidmət olmaz.Abonent haqı əvvəl alınır sonra internet olub -olmaması bunları maraqlandırmır.Bu qədər hörmətsizlik etmək olmaz.Biraz məsuliyyət daşıyın.
Nərimanov rayonu Məmməd Arif 34 də kanalizasiya xəttinin sıradan çıxması ilə bağlı 4 aydı bu məhəllə bu istidə çirkab sular altındadır.Təmir başlayıb amma işlər getmir sadəcə olaraq 2 fəhlə çıxır işə onlarda bir gün gəlir beş gün yox.Bizi təhrik edirlərki…
Salam size qaynar xette neqeder zeng edirik 40 duzelmerki duzelmer .sabuncu rayonu elsen mehtiyev 96 unvaninin qabagnda dayanacaq var lakin 100 metir arxada cavid market deyilen erazida saxlayir .ancaq devletin qoydugu astanovkada saxlamir .elinen isare edir doludur iakin baxirsan 20…
Vəsiqənin dəyişilməsi çox çətinləşdirilib, uzun növbədən sonra yeni qaydalara görə sorğu göndərilir, daha sonra 1 2 saat bir də gözləmək lazım gəlir. Bunun harası “ASAN” oldu
18.08.2022-de Koroglu filialindaki Bravo marketden alış veriş etdim. Aldiqlarimin arasinda şərabın qiymeti ikiqat bahali idi. Men ise onun qiymetini ştrix kodla da yoxlamişdim, altindaki qiymetde de ucuz idi. Kassada ise menden ikiqat qiymetini aldilar. Etirazimi bildirdim, qiymet ferqini qaytarmalarini tebeb…