Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
HƏR GÜN İŞDƏN EVƏ QAYIDANDA AXŞAMA TƏRƏFİ 5 DƏN SONRA MY BEACH KRUQUNDA ÜZÜ MASAZIRA GEDƏN 535 NÖMRƏLİ MAŞRUTLAR ÇOX GECİKİRLƏR. 25 DƏQİQƏ, YARIM SAAT, ELƏ OLUR Kİ, 45 DƏQİQƏ MARŞRUT GÖZLƏYİRƏM CAMAATLA BİR YERDƏ.. OLMAZ AXI BELƏ, BU NƏ…
EQ20338294 ve EQ20296314 – bu protokollara baxin. Yazılan cerimeler esassızdi. Artiq shikayetler edilib ve bu arazide qoyulan dayanma/ durmani qadagan edilen nishan yigishdirilib. Menim bu verilmeleri de silmeyinizi Xahish edirem.
Azeroline internetə qoşulmuşam 24 saatdı açmilar sebebin də izah etmilər qaynar xettə zeng edirəm 1 saata ancaq qəbula düşürəm qoşulanda dedilər 2-3saata açilacaq çox pis və berbad.
Salam. Şikayətim yenə CityNetdəndi. Qutu xidmətindən istifadə edirəm. Internet yoxdu. Zəng edirsən telefona cavab verən də yoxdu. Texniki işlərə baxanın şəxsi nömrəsinə zəng elədim dedi ki, mən məzuniyyətdəyəm. Soruşuram sizdən başqa işçi var orda? Dedi ki, bilmirəm, mən məzuniyyətdəyəm indi…
Mənim şikayətim başlıqdanda bəlli olduğu kimi bolr sürücüsündəndir. Mən taksi sifariş etmişəm taksi mən qeyd etdiyim ünvana gəlib çatmayıb ama pulsuz gözləmə vaxdın başladır.
İkinci defedirki bele hadise olur.taksi sifariş edende ucuz qiymet gösterir.ünvana çatdıqda ise iki qat qiymət.bu nece olur.xahiş edirem bu barede bir tedbir görülsün.102 xidmetine yigacam
Size ikinci defe muracietimin sebebi yasayis evimde internet olmamasi ile baglidir.Qaynar xetde zeng edib melumatlandiirmisam dunen gelib baxdilar ana xetdendir dediler yeni menim evimde xetlerde hecbir probmem yoxdur amma nedense bugune kimi tedbir gorulmeyib men buna gore lazimli yerlere sikayetimi…
ASTARA optimaldan 240 azn tozsoran almiwiq samsung. Mehsulda nazazliq var. Vermiwik magazaya 2 aydi mehsul temir etmeyiriler, iwcileride terbiyesiz sekilde reftar edibler, hara zeng edirik xeyri yoxdur 954, musteri memnuniyyeti wobesi. Helede tozsoran onlardadir . Bu ne biabirciliqdir musteri memnuniyyeti…