Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Demək olar, yarım saatdır Gənclik Mallın önündəki dayanacaqda 33, 3, 38 nömrəli avtobuslar yoxdur. Saat ondan sonra hər zaman bu cür olur. Yarım saat dayanacaqda gözləmək nə dərəcədə ağılabatandır? Üstəlik hər dəfə nəqliyyatın qiyməti artır. Bəs keyfiyyət niyə belə pisdir?
BNA 2205803 protokolu ləğv edilməsi xahiş edirəm, çünki müşahidə kamerası ilə yazılıb,oda ganunsuzdur
Dayanmaq olar nişanında maşinın içində oturduqum halda kamera vastəsiylə cərmə yazılıb bu barədə tədbir gorun kamera vastəsiylə çəkmək qeyri qanunidi
her vaxtiniz xeyir evi 2016da almisam alan zaman isigin abonent kodunu oz adima kecirmisem hal hazirda 2022 ci ildi 6 il kecib mene borc gelib bu ne geder mentiqe uygundur cavablandirarsiz zehmet olmasa
Sumqayıt şəhər dəmir yol vağzalın qarşısında bütün avtomobillər ilə yanaşı saxladığım haıda heç bir qadağan edici nişan yoxdur buna baxmayaraq avtomobilimə cərimə tətbiq ediblər online və 102 qaynar xəttinə müraciət etmişəm şikayətim təmib edilməyib xahiş edirəm bu məsələyə qanuni çərçivədə…
İnternet xəbərdarlığı etmədən interneti bağlayırlar Hər ay sms gəlməlidir
salam 20 yanvarda hec 10 senie cekmediyi halda mene cerime gelib xaiw elirem bu sayli pratakolun ne derecede dogru olduquna baxilsin wekildede aciq aydin duwur qapim aciq masinma adam minmeyi BNA1920056 pratakol nomresi cox xaiw edirem
Artıq neçə gündür ki,feysbuk səhifələrinə də bir neçə dəfə şijayət yazmışam. Hətta Azərsunun elektron portalına yazılı müraciət də etmişəm. Evdə körpə uşaq var. Su 1 həftəyə yaxındır gəlmir. Verəndə de 10 deq verirlər o da təzyiqsiz. Başa düşmürəm Tahir Bagirova…
Saytda hech bir yerde qeyd olunmadigi halda Nerimanov menteqesinden kuryerin olunmadigini deyirler. Mushteri hardan bile biler ve onlarin pullu kuryer xidmeti var men teklif eledim ki siz bizim mehsulu odenishli kuryer xidmeti ile gonderin. Menim hech bir shikayetime baxilmadi instaqramda…