Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
ABB, ilə aldığım Paytoplay.az vasitəsilə etdiyim ödəniş qarşı tərəfə çatmış, lakin mal (UC kodu) təqdim olunmamışdır. Qarşı tərəf fəaliyyətini dayandırıb və heç bir əlaqə vasitəsi işləmir. Bu səbəbdən ödənişin geri qaytarılması üçün dəstəyinizi xahiş edirəm.
Salam mən rayondan 1həftəliyə qonaq gəldiyim üçün bolt iatifadəni yaxşı bilmədiyim üçün qeydiyyatı maaş kartımdan etdiyim halda və hər dəfə taksi sifariş etdiyimdə nəğd ödənişimi artığlamasıyla istəyiblər məndə bilmədiyim üçün artığlamasıyla etmişəm.indi mənə bank bildirdiki ki mənim kartımnan pul çıxılıb.çekləridə…
Bugün Grandmart Asiman filialına iş üçün, kassir vakansiyası üzrə müraciət etdim. Həmin marketdə müdür müavini vəzifəsində çalışan Təvəkkül bəy çox kobud rəftar etdi. Burada qaydaların fərqli olduğunu, kassir işləmək üçün əvvəlcə digər şöbələrdə və pakeşşik vəzifələrində çalışmağımı daha sonra uyğun…
Salam, mən boltda ödənişi kartla edirəm. Bu gün: 15.08.2015-ci ildə iki sürücünüz fırıldaqçılıq edib. Minmə ünvanına az qalmış onlar məni götürmədən təyinat ünvanına hərəkət rejimini aktivləşdirib gediblər. Mənim də kart hesabımdan pul çıxıb. Sürücülərin nömrə və adlarını yazıram. Bir tədbir…
A .hələ də acılmayıb. Noldu. Pulu almaga zirəksiz. Xidmət 0.
Evala salam sizdən xaiş edirəm ki ,Işiq problemizi aradan qaldırarsiz bucür istilerde gün ərzində işiqlari tez tez söndürüler sayı hesabı yoxdu şirvan işiq idaresine zəng eləyib soruşursan hər hansı bir avadanlıq var deyislmelidi dəyişib başa çixmirlar ,əlvel gün ərzində 2-…
Bugün (03.12.2021 tarixində) 15:06:09-da BNA tərəfindən EQ8461881 nömrəli Protokol ilə avto dayanacaqda saxladığım avtomobilim (90GY894) 10 AZN (1 AZN endirim ilə 9 AZN) məbləğində cərimə edilmişdir. Edilən cəriməyə etiraz edirəm. Xahiş edirəm, cərimənin hansı qanunvericilik ilə kəsildiyini təqdim edəsiniz.