Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. 08.02.2022 tarixdə saat 15:19 radələrində Nəcəfqulu Rəfiyev küçəsində Dayanma durma nişanını keçmədən maşını park etməyimə baxmayaraq,İXM-tərəfindən,Dayanma Durma qaydasını pozmadığım halda ,(Protakol EQ8971335) Cərimə yazılıb. Xahiş edirəm Cərimənin Qüvvədən düşməsi və sistemdən silinməsi üçün mənə yardım edəsiniz!
Əvvəla bildirmək istəyirəm ki, qəti şəkildə bu şirkət vasitəsilə sifariş etməyin . Qara bataqlıq kimi insanı çəkir öz problemlərinin içinə . Gah malları 1 aydan gec gəlir , gah növbə dəhşətli dərəcədə çox olur ( hansı ki, olmayan vorus belə…
Bu sürücü çox məsuliyyətsiz və davranışın bilmeyen biridir Defelerle eyni kobudluq və davranış pozuqlugunu edir Dönme zamanı süret, dayanacaq da saxlamamaq. Kobud danışıq Saxla deyilir arxa qapıda dayanana orta qapını açır ki tez düş Bele sürücüleri çox axtarirsiniz?! Zehmet olmasa…
Umicodan mal sifariş etdim sınık çıxıb indide zeng edirem deyirler bizlik deyil
Salam.Şikayətim Yeni Yasamal Əsəd Əhmədov 43-də yerləşən Baravo marketdəndir.Həmin binanın sakiniyəm.Market bu binanın 1-ci mərtəbəsinə köçəndən bəri həyət zibil meydançasına çevrilib,nəzarət yoxdur,dəfələrlə xəbərdarlıq edilməsinə baxmayaraq,heç bir tədbir görülmür.Tullantılar və zibillərə görə uşaqlar həyətdə oynaya bilmirlər
Suruculer kobud rəftar edir pul alir unvana catdirmir kartl a vuranda melumat vermeden EDV menden cixir odenis ucun qəbzdə vermir
Salam,instagram istifadecisi.tez tez etdiyiniz takiblər səbəbiylə bir necə günlük hesabınız donduruldu sehf etdiyimizi fikirləşirsense bize bilirmənizi xahiş edirik.
10.03.2024 tarihli AZAL 23:00 Tiflis – Bakü uçuşuna 1,5 ay önce, rahatsızlığım sebebiyle kendime cam kenarı, eşime yan koltuğa bilet aldım(uçak 2+2 koltuklu idi). Uçuş günü saat 20:00de havaalanındaydık. Checkin sırasında biletler ve koltuklar değişti, yine 2+2 uçak cam kenarı…