Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Allaha and olsun axırda kamikadze olub gedib bu Bakcelli de partdadacam özümü de .bunlar ne abirsiz heyasiz şirketdiler ee.her defe gedirem baş ofisde baglatdiriram bütün kompaniyalari 10 gün kecir bir de görürem her zırta pırta konturlari dağıdırlar.Mene teze söyüşler öyredin???? #hörmetsizbakcell besdi…
PASHA Bank-da Kassaya növbə gözləyirik. Məndən öncə gələnlərdən biri şikayətləndi ki, növbədənkənar adamlar buraxırsınız, olmaz belə. Mühafizə gəldi dedi ki, elə şey olmayıb, bir də olsa, çağırın bizi. Götürmüşəm növbə çekini gözləyirəm, 7-ciyəm. Bankın bir işçisi Ələddin müəllim kimdi deyə…
Kapital bankın müştərisiyəm. Daxili kartlar arasında əməliyyatı həyata keçirəndə də faiz tutulur. Edilən texniki xətalata görə müştəri niyə ziyan çəkməlidir?
Salam bu vurdugum edeveler geri qaytarilmir sebebin bilmey isdeyirem evveller tez qaytarilirdi edeve indi ama geri qaytarilma cox gec olur
Tekefon almisam birdefe xarab oldu iki il qizil zemaneti var getdim servise duzelddiler ama duzelennen 6 ay sora yene eyni prablemler basladi yene geddim servise deyir odenisli olacaq temir qizil zemaneti bitmiyib hele onnanda razilasdim diyrem evez elemeye telefon verin…
Mən bu gün, 23.12.2021 tarixində saat 08:26 da BOLT taksi sifariş verdim Badandar, S.Məmmədov 33 ünvanına. (Araz, tel: 050 211 61 48) İki dəqiqə sonra sürücü zəng vurdu. (nöm,: +99451 310 17 74, saat 08:28-də) və bildirdi ki, sifariş verilən…
Menim nikimi hec bir sebeb olmadan bagladilar.balansdada 250 manat pulumu .id 31873413
Salam 27.05.2023-cü il tarixində Gəncə şəhərində Bolt proqramı vasitəsilə taksi sifariş verdim.Ancaq sürücü mənimlə kobud rəftar etdi.Səbəb isə gedişi ləğv etməyim oldu.Daha sonra yenidən sifariş verdikdə isə yenə həmin taksini verdi.Şikayətçiyəm.DQN 10SP578