Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Mən 31.07.2024 cu ildə saat 14:50 də Masallı asan xidmət mərkəzinə yaxınlaşıb resepşində Leyla adlı xanımdan növbə istədim o isə müxtəlif bəhanələr kətirərək mənə növbə vermedi. Xahiş edirəm araşdırasız
Salam mən Biləsuvar rayon Çınarlı kənd sakini Qazi Məmmədov Xəqani Rəsul oğlu bizim qaz saygacimiza artiq pul yaziblar fırıldaqçıliq rüşvətxorluq ediblər xahiş edirəm bu məsələyə aydınlıq gətirəsiniz öncədən təşəkkür
Salam men aptekden kartla odenis elemisem 5faiz edv qaytarilib bu ne ucun beledi negdsiz odenise 17.5 faiz olmalidi
Salam mənim şikayətim Xırdalan Novxanı xətti üzrə fəaliyyət göstərən 535 nömrəli maşrut xəttindədir. Bir sərnişin olaraq mən hər səhər maşruta qorxa qorxa minirəm səbəb odur ki idarə etməni düzgün eləmirlər. İntervallar düzgün deyil. Hər gün 200 manat plan verirlər deyə…
Bu ne biyabirci internetdi verirsiz siz. Ayliq 20azn pul odeyirik evde 2 telefon qoshuludu internete ne youtuba girmek olur ne hech yere! 3cu bir telefon qoshulduqda hele demek istemirem. Mesuliyuetiniz olsun biraz!
Men ayin 29 da axwam taksi sifarish verdim kartimda olmadigindan negd odenish etdim lakin bugun menden yene taksi pulu cixildi zehmet olmasa pulumu geri qaytarasiniz
121E Asan xidmətlə Fəridə şadlıq sarayı arası Kapital bankın dayanacağında saxlamır.