Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
185 nomreli marsurut eslinde 15 deqiqeden bir gelmelidi lakin 30 degigeden bir gelir mektebe yalniz o marsurut isleyir sehercikdekine ve usagalr derse gecikir dayanacgda yarimsaat 6 yasli usag soyugdan gozleri yasarir
Binəqədi, Xırdalan və Aftovağzal xətti üzrə hərəkət edən 142 marşrutu 2 saata yaxın insanları dayanacaqda gözlədir. Hər gün bu marşrutu tam 1 saatdan çox gözləyir bu qədər insan. Gəldikdən sonra isə o qədər yavaş, asta hərəkət edir ki, sanki belə…
23.12.2023 bir saat bolt sifarisi gozləmisəm,hansina zakaz verilib hamisi kartla sifarisi gorub imtina ediblər,ozudə həyasizcasina yalan deyərək
Salam axsamniz xeyir men fehle adamam 15m nana kartimnan pul vurdum oyuna kartimnan 15m çixdilar ama balansa oturmadi
Yazıb Size bildirirem ki, 02.05.2024-cü ilde EQ20904672 nömreli İXM 346.1 dayanma ve durma protokolu tertib olunub . Ancaq hemin avtomobil mene aid deyil . Mənim avtomobilimin nömresi 90 CG 900 nömre nişanıdır . Qaydanı pozan avtomobil ise 90 GG 900…
Salam ✋ şikayətim @lunchway.az dandır. Nahar üçün verdiyim sifarişdən saç çıxdı. Zəng edib özlərinə bunu bildirdiyimdə mən indi maraqlanaram deyildi sadəcə. Üzr istəməyə ehtiyac belə görülmədi. Sifariş etmək istəyənlər bir daha düşünün)
Menim nikimi hec bir sebeb olmadan bagladilar.balansdada 250 manat pulumu .id 31873413
90 MV 373 nömrəli Chevrolet Cruze markalı avtomobili istifadə edən Fərail adlı şəxsin davranışı haqqında şikayətimi bildirirəm. Bu şəxs gedişin kartla olduğundan narazılıq bildirirərək Xanım müştəriyə qarşı kobud danışıb. Tərəfinizdən həmin şəxsin cəzalandırılmasını tələb edirəm. Şirkətinizin rəhbərliyindən kimsə təcili mənlə…