Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam.Biz avqust ayından etibarən internetə hər ay 25 AZN ödəyirik.Qiymət artımını başa düşdüm,məqsədiniz bəllidi.Qiymət artıb amma sürət və keyfiyyəti əksinə olaraq daha da aşağı düşüb.İkinci biyabırçılıq bizim bu günlə 5 gündü internetimiz kəsilib və qaynar xətti yığıb şikayətimizi deməyimizə baxmayaraq…
Bu şirkət ilə bağlı bəzi məlumatları diqqətinizə çatdırım. Saytın online chat bölməsində sifarişin gətirilməsi üçün müddət 2 həftə ən geci 3 – cü həftə ərzində təhvil verilməsi barəsində məlumat təqdim etdilər. Sifarişin tez gətirilməsi mənim üçün vacib olduğuna görə bu…
Qetiyyen xarici ölkeden bu banka karta ada pul gönderilmesin bele bir sistem men hec bir ölkede görmemişem 110 manat pul göndermişem bacımın adına bu mebleg kesintisiz bacımın kartına gelmeli idi faizler özüme ait ama sagolsun Sahibsiz qanunu tanımayan Azerbaycan vetandaşlarımız…
Salam, Qeyd etmək istəyirəm ki 1 həftədən çoxdur ki yaranan internet kesintisini bildirməyimizə baxmayarak geri dönüş edilməyib problemin həlli ilə bağlı. Əməkdaşlarının işə geri ciddi yanaşması və həəli üçün gələn şəxslərin sanki işlərini görməyibdə yaxşılıq edirmiş kimi üzsüzcə pul tələb…
Bu ikinci seferdi ki hem kartdan cixirsiz gediwi hemdeki naqd pul alirsiz loxdu millet sizincun he ? Elaqe nomresi verin sizle elaqr saxliyim pulu qaytarin kartima cavab yazinda
Salam. Kontakt Home daimi müştərinizəm. Müəyyən problemlərlə bağlı olaraq kreditdə gecikmə eləmişəm. Hər dəfə zəng edirsiz . Deyirəm maaş alan gün ödənişi edəcəm. Gecikmə olub deyə artıq məni tanıyanlar da bilir ki adımda kredit var və gecikir. Bu qədər insanfiz…
Artıq ikinci dəfədir ki, həmin Asan xidmətdə tərcümə düzgün olunmur. Hər ikisindədə Ukraina dilindən Azərbaycan dilinə. Zəhmət olmasa savadlı işçilər götürülsün işə, dili bilmirsə bu qədər məhsuliyyətli quruma necə savadsız işçilər qəbul olunur!!!! Çox narazıyam, yenə get gələ saldılar, halbuki…