Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
2 gun erzinde 955 Azersu ASC ile (qaynar xetti) ile elaqe saxladim bash vermish su sizintisi ile bagli. Meni yoneltdiler yashadigim erazi uzre Xezer ray su idaresine.duzdu uzerinden 10 saat kecmesine baxmayaraq menimle ishci elaqe saxladi.7/24 fealiyyet oldugu halda meni…
Biz taksi sifariş etdikdə 6 .62 yazdı ünvana çatdıqda isə proramda 8.62 gosdermesine baxmayaraq 10 manat aldı bizi uzun və başqa yollarla aparır və sonra isə pulu artıq alırlar bele olmaz büdcəyə uyğun olaraq bolt sifariş edirik iki qatını alırlar…
Ədv geri al sehifesinde nomremi yenilemek isteyirem alinmir.mene komek edin zehmet olmasa
Salam 7a 7b 199 9 nömrəli marşrut xətlərində havalandırma qoşulmur,səbəb kimi rəhbərliyin göstərişi qeyd edilir.
Salam aleykum, menim neqliyyat vasitem Toyota Camry – 90-UL- 896. Əfsuslar olsun ki, səhvən başqa nəqliyyat vasitəsinin cəriməsini mənə yönəldibler. Diger neqliyyat vasitesinin nomresi 90-UL-986. Protokol – AYN0527229. Xahis edirem elave olunmus sekillere baxasiz. Xahis edirem bu protokolu menim adimdan…
Bu nedi 18manata qol cekdirib 25 manat alirsiz
Bu gün səhər saat 5 radələrində mən zakaz verdim mikayıl mikayılov döngə 2 çatma ünvan yaşıl bazar .mənə qiymət 3.19 gəldi çatanda sürücü mənə 3.99 yazıldığını dedi və aldı
Ballı Marketin Rəhbərliyi virusla əlaqədar heç bir tədbir görmür, yalnız yoxlama gələndə hər kəsə masqaları taxmağı söyləyirlər yoxlama getdikdən sonra yenə maskayla içəri buraxırlar işçilər maskasız işləyir. Fikrimcə Ballı market filiallarının bir müddət dayandırılması daha yaxşı olar.