Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salamlar. Mən həm Aztelekom həmdə Birlink istifadəçisiyəm. Hər iki şirkətin təklif etdiyi paketə video klub tətbiqi daxildir. Fərq ondadırki Aztelekom bu sahədə Birlinkdən çox geri qalır. Birlink tez-tez yenilənmələr etməklə təklif olunan kinoların sayını artırır. Aztelekomda isə heçbir yenilik olmayıb
İnternetin sürəti axşam saatlarında 1 mb -dən yuxarı qalxmır. Söz verirlər qaldırsınlar: nəticə sıfır. Və nəhayət bu gün dünəndən nə internet var, nədə telefon bağlantısı. PS: optik interneti bele təsəvvür etmirdim.Çox təəssüf..Yaxşı bir şeyi pis hala salmaq – bu da…
BNA AYN0600740 nömrəli protokolda ödənişli parklanmada 10 UY 981 nömrəli avtomobilim 20 dəqiqədən az dayandıgıma görə cərimə olunmuşam. Ödənişli parklanma yerlərində nəqliyyat vasitələrindən ilk 15 dəqiqə üçün ödəniş tələb olunmur. Bəs niyə cərimə olunmuşam? Xahiş edirəm bu barədə bir tədbir…
Şikayətim xırdalanda yerləşən bravo marketindəndir. Belə ki yaşadığım ərazi olduğu üçün həmişə burdan alış veriş edirəm və hər dəfə araba çatışmamazlığı ilə rastlaşırıq bu barədə dəfələrlə market müdirinə məlumat vermişəm. Bu gün 3 cü dəfə idi ki eyni hal təkrarlanırdı,…
Artıq neçə gündür ki,feysbuk səhifələrinə də bir neçə dəfə şijayət yazmışam. Hətta Azərsunun elektron portalına yazılı müraciət də etmişəm. Evdə körpə uşaq var. Su 1 həftəyə yaxındır gəlmir. Verəndə de 10 deq verirlər o da təzyiqsiz. Başa düşmürəm Tahir Bagirova…
Salam. Hər səhər Yasamal rayonu Mida yaşayış kompleksində narazıliq yaranır, səbəb isə avtobusların özbaşına marşrut xəttin dəyişməsi, sərnişinləri dayanacaqdan götürməmələri və qrafik üzrə 12 dəqiqədən bir deyil 30 dəqiqə 40 dəqiqədən bir gəlmələridir. Bütün Mida əhalisi narazıdır, bunu tək mənim…
Saat22:36 dir men 22:00dan etibaren marşurutu golzeyirem ve gelmir bu barede şikayet edirem