Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
2 gün du məhsulları gətiriblər , servisə zəng edirəm deyirlər 2 gün ərzində gəlib quraşdırılacaq , çox gec işləyirlər
Salam 45 deqiqe avtobus araligi olar?axsam hami evine vaxtinda catmaq isteyir desez propka lokbatanan 20 ci saheye qeder hec bir propka olmur
23.01.2021-ci il tarixi saat 18:03 aralığında keçən nəqliyyat vasitəsindən sonraki nəqliyyat vasitəsinin saaat aralığı 29 deqiqe. Nəqliyyat vasitəsinə daxil olduqdan sonra sürücüdən interval aralığın soruşduqda isə 8 dəqiqə olduğunu ve 6 nəqliyyat vasitəsiylə işə çıxdıqlarını deyir.Həfdə içi isə 16 nəqliyyat…
Salam 17.03.2025 tarixində Z.bünyadov pr, Evrohome yaxinlığı TM 20 yanvar mst istiqameti ümumi istifadədə olan nəqliyat vasitəsi üçün tutulmuş avtobus zolağında daxil olma vaxtlari 07:10 ve 17:20 radələrində zolağa daxil olmaq qadağandır ișarəsi olduğu yolda mənim həmin yola 11:23 radəsində…
Salam mən Bakı şəhəri Ayna Sultanov ərazisində yerləşən bazar store de qasdronomda işləyen Cavid adlı işçinizdən şikayətim var. Çox çobud danisiğini bilməyən bir işçidi qadınlarla müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı olmayan kobud biridir. Belə öz işinə məsuliyyətsiz yanaşan müştərilərlə kobud rəftar…
Aztelekom modemini evimə qoşdurduqda, Aztelekom işcisi modemin admin panelinə girişinin xəbərsizcə adını/parolunu dəyişib. Çox pis, bir hərəkətdir. Sabah zəng edib şikayətimi bir başa çatdıracağam. Hal hazırda bunu Aztelecom şirkətindən yetkili biri oxuyursa, mənim ilə əlaqəyə keçməsini xahiş edirəm.
90 MV 373 nömrəli Chevrolet Cruze markalı avtomobili istifadə edən Fərail adlı şəxsin davranışı haqqında şikayətimi bildirirəm. Bu şəxs gedişin kartla olduğundan narazılıq bildirirərək Xanım müştəriyə qarşı kobud danışıb. Tərəfinizdən həmin şəxsin cəzalandırılmasını tələb edirəm. Şirkətinizin rəhbərliyindən kimsə təcili mənlə…
Salam. Hüquqi yardıma ehtiyacım var: İyulun 23-də avtomobillə avtobus zolağı ilə hərəkət etməyə görə cərimə almışam (Gəncə prospekti, şəkil əlavə olunur). Şəkildə görünür ki, zolaqları dəyişmək üçün dönmə siqnalı yandırılıb, lakin yolun orta zolağında hərəkət intensiv olduğu üçün keçməyə macal…
İkinci defedirki bele hadise olur.taksi sifariş edende ucuz qiymet gösterir.ünvana çatdıqda ise iki qat qiymət.bu nece olur.xahiş edirem bu barede bir tedbir görülsün.102 xidmetine yigacam
Salam Qəhrəmanova Afet Nizami qlzl bu gün aprelin 20 gece saat 11 radeləri Azər qaz idarəsinin 104 qaynar xəttinə zəng etmisem sayğacla bağlı operator qadın menim üstüme bahlrlb caglrlb tel bagladl bu kobud rəftarı barədə xaiş edirəm ciddi tədbir istəyirəm…