Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam.2024-05-11 saat-16:20 radələrində 13 nömrəli (99-JU-276) (15552) avtobusun sürücüsü mənim ilə kobudcasına danışığ aparmışdır və haqsız olaraq.Xaiş olunur barəsində tədbir görülsün.
Sizdən xahiş edirəm ki bizim kuceyede qaz çəksinlər qara Qarayev küçəsi küçənin yarısından çoxu çəkilib qalan hissəni çəkmirlər Kimə deyirik baxan yoxdur mən hərbiciyəm hər saat evdə olmuram yoldaşım çox əziyyət çəkir odunları kəsib yandıra bilmir evdə iki yaşlı körpə…
164 nömrəli avtobus çox gec gəlir inyerval 28 dəqiqə içi çox acınacaglı vəziyyətdədir avtobuslar xarabdır .intervalın bu qədər olmasına nəzarət edin soyuq qış havasında çöldə gözləmək olmur hər gun bu avtobusdan işə getmək uçun istifadə edirik saat 18:30dan umumiyyətlə avtobus…
Yazıb size bildirirem ki mene BNA SMS gelib ki 40 azn bir cerime 20 azn bir amma sebeb yoxdu
salam bayaq men taksi sifariw verdim kartdan pulumu cixdi 3 54 amma o taksi gelmedi zeng etdim adboy verdi soram bawqa taksi sifariw verdim menim pulum hara getdi bes
Noyabrın 1-də BNA-nın əməkdaşlarının qanunusuzluğu ilə bağlı 141 xidmətinə Anara xanıma şikayətimi çatdırmışam. Və mənə YAZILI cavab verilməsini xahiş və tələb etmişəm. Dəfələrlə 141 xidməti ilə əlaqə saxlamağıma baxmayaraq bu günə kimi mənə rəsmi cavab verilməyib. Xahiş və tələb edirəm…
Salam mən badamdar 3cü massivdə yaşayıram. Dərsdən gec çıxıram saat 21⁵⁰ də. Nərimanovdan içərişəhərə isə 15-20 dəqiqəyə çatıram və avtobus həmin vaxt artıq çıxmış olur. Evimə isə gedə bilmirəm, çünki tək gedən marşurt 31dir, ən azından sonuncu reys 22³⁰ da…
Salam . 2 eded soyducu alinib ve qeyd olunub ki cehiz ucundur ne zaman qosulsa o zaman zemant talonu aktivlesecek.Indi hal hazirda 2 ci soyducu aktiv etmek isdeyirem bildirilki olmaz.Hansi sebebe eger sonradan olmaz deyilecekdise niye senedlesme olanda qeyd edilerki…