Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Gənclik mall, Zara işçilərindən çox şikayətçiyəm. Çox kobud, müştəri saymayan işçilərdir. Gedmişəm şəkil göstərirəm ki, bu paltar hardadır? Biri deyir “ipodum yoxdu”( həm də elə kobud sifət və səs tonuyla) , digəri deyir “mən 2ci smenəm bilmirəm hara asıblar baxın…
Salam mən kartımdan başqa bir yuni bankın istifadəçisinin kartına pul yukleyerken sehflik etmisem getdim yuni banka dediler get kapital bankdan kağız al gel mende getdim.onlar menden pul istediler pulum olmadı onlarda mene yetərsiz bir çıxarış sened verdilər menden pul istediler…
Tez tez internetdə fasilələr yaranır, ustaların qeyri peşəkar olması, sürətin itməsi
bolt hem kartdan pulumu cixib hem sofir pulumu alib
Salam men Qafarli Yusif Etiram oglu idarə etdiyim mercedes markali avtomobilime BNA terefinden dayanma durma cerimesi tertib edilib,ancaq tertib edilen yer uzre qadagan edici nişanin telebi dövlet terefinden verilen qurgu vasitei ile çekilib sisteme yerleşdirilmeyib.Mənde iddia ediremki durdugum yer tam…
Today 24/08/24 I went to MADO with 2 my children and mom. We were sitting in terrace and having food. My little girl asked for toilet from waitress and she walked inside. Because inside area is separated from terrace area…
Bununla 3 defdi *0404 sifarişe qelib deyir aperator qöedir sürücüse imtina edir zakazı kobud danìşìr bu qün vapşey çox özüne hörmet etneyen şirketin bele seviyesiz sürücüsü olar
Sizin 90-EH-876 sürücünüz 3 manat 48 qəpiklik yolu 8 manat istədi.Sürücünüzdən və şirkətinizdən şikayətçiyəm.