Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sürücü sürətlə maşın idarə etdiyi üçün sərnişinlər ayaq üstə yıxılmamağ üçün güclə dayanmışldıar, bu zaman etiraz etdikdə vətəndaşlara söyüşlə cavab verən sürücü, acığınnan sürdüyü avtobusun qapısını da bağlamadan sürətlə növbəti dayanacağacan tərbiyəsiz rəftar etdi. 77nömrəli avtobus sürücülərindən narazıyığ, Xaiş edirik…
Starex Azərbaycanda xüsusilə son zamanlar ən aşağı xidmət göstərən kargo şirkətidir. Noyabrda anbara çatan məhsulumu 2 həftədən sonra ölkəyə çatdırıblar, hələ də təhvil verməyiblər. Çağrı mərkəzi əməkdaşı olduqca qeyri-professional, səriştəsiz, kobud və qeyri-mədəni rəftar sərgiləyərək telefonu asır. Sonuncu sifarişim olduğunu…
Salam men Abdiyev Elnur Saleh oglu texmini 2 ile yaxindi sizin muwteriyem. 3 kredit xettim var ve hamsi odeniwlerim vaxti vaxtinda odenilir. Texmini 2 ay qabag men xaqlar dostlugu filialna yaxinlawdim mehsul goturmeye mene bildirdiki zamin getir,zamin getirmeyme baxmayarag mene…
Bolt taksi xidmetine muraciet etdim 17.12.2020 tarixde 3.34AZN yazdi meblegi. Menzile catanda 8.12 AZN teleb etdi surucu. Bu nece xidmet gostermekdi. Xahish edirik bu haqda tedbir goresiz.
Noyabr ayinda ST Group Təmir Tikinti sirketi ile mugavile baglamisiq. 3 aya evi temir edeceklerine soz veribler. 5 ay olub 90 kvadrat ev temir olub bitmeyib. cunki ustalar her gun bir usta gelir. komanda seklinde usta yoxdur. USTALAR ISI GORENDEN…
Perla dükanından yumuşaq mebel dəsti aldiq elə mebeli catiranda defektləri var idi düz üç dəfə mebeli qaytardim dala indi də tikişləri öz özünə sökülür tikiş olan yerdə balaca deşiklər əmələ gəlib!!!Ama mebeli alanda guyə rəsmi zamanət vermişdilər!zeng vururam satiş menecerinə…
Salam, Xətai rayonunda yerləşən (Amay ticarət) asan xidmətdə vöen alarkən, buna baglı bank hesabı almalı olduğum barədə məlumat verdim. Mənə bunu onlayn cox rahat oldugunu dedilər. Halbuki, cox rahatlıqla bunu asan xidmətdə edə bilərdim. Onlayn etmək üçünsə asan imza lazim…
Salam. Bu layihəni təşkil etdiyiniz üçün sizə təşəkkürümü bildirirəm. Azərpoçtun bir çox filiallarında müştəri məmnuniyyəti sıfır səviyyədədir. dəfələrlə AZ 1114 Yəni Nefçilər metrosuna yaxın fililalda olmuşam, çox zaman gələn bağlamanı yubadırlar vaxtında vermirlər, səbəb olaraq bağlama hələ gəlməyib deyilir, lakin…
Salam mənim şikayətim Xırdalan Novxanı xətti üzrə fəaliyyət göstərən 535 nömrəli maşrut xəttindədir. Bir sərnişin olaraq mən hər səhər maşruta qorxa qorxa minirəm səbəb odur ki idarə etməni düzgün eləmirlər. İntervallar düzgün deyil. Hər gün 200 manat plan verirlər deyə…