Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
1 aydı telofon almiwam aldığım gündən telofon donur öz özünə sönür servse apardım 3 gün saxladılar sora dedilər düzəlib telofon gedim götürdüm telofon yenədə eyni cürdür iwdemir ya telofnu dəyişdirdilər yada isdemirem qaytaram pul verik buna tədbir görün bunla bağlı
Salam.22.09.2023-cü il tarixdə birbank tədbiqi vasitəsilə başqa birinin hesabına 170 azn pul ödəmək əvəzinə həmin o 170 azn yalnışlıqla qarşı tərəfin telefonuna kontur olaraq yüklənib. Həm nar mobile ilə həm kapital bankla dəfələrlə danışmagimiza xahiş etməmizə baxmayaraq bizim problemimizə baxan…
Mən 31.07.2024 cu ildə saat 14:50 də Masallı asan xidmət mərkəzinə yaxınlaşıb resepşində Leyla adlı xanımdan növbə istədim o isə müxtəlif bəhanələr kətirərək mənə növbə vermedi. Xahiş edirəm araşdırasız
Salam 2 ildir muşterinizem 6 məhsulundan yararlanmişam. Son dəfə video qeydiyyat i aldım deffekd çıxdı noyabrın 21-de almışam 28 də qaytarmisam servis rəyini gözlədiyi təsdiq olundu ki məhsul xarabdır. İndi məhsulu qaytarmaq üçün 15%menden pulu mən ödəməliyəm deyirlər əks halda…
Yazıb size bildiriremki bu Azercellde öz başnaliq baş alıb gedir Men Bediyev Taleh Valeh oğlu bu nomreni almagima Kox boyuk sef etmisem Men Azercellde baglatmisam ve buna baxmayaraq her ay əlaveden 12 13 10 9 11 devamlı borc ödeyirem şikayetimede…
bolt vasitəsi ilə mənə məhsul çatdırılıb və sifarişi edən müəssisə 3.6₼ olduğunu göndərib. Lakin sürücüdə program 6.2₼ olaraq göstərirdi və mən elə 6.2₼ ödədim.
Qeydiyyatdan kecdiyim nomreni deyiwe bilmirem
Hesabimi blokladilar .uduş olduğuna görə
Здравствуйте! 16.10.2022 числа я заказала такси из Хырдалана, ресторан “XƏZİNƏ” H.Z.Tağıyev 133, в Keşlə Qasım bəy Zakir 16. Мне был послан месаж о том что водитель прибудет через 3 минуты, но после продолжительного ожидания, водитель позвонил и сказал.чтобы заказ я…