Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Su sayğacı avtomatik bağlanır bununla bağlı müraciet etmek isdeyirem ancaq 2 gündür ne zenge cavab verilir nede online geri dönüş ala bilmirem. Ne etmeliyem?
1 hefteye yaxindir ki , ecemi fikialina gelib cixib deyirler , ne eve getirirler nedeki ecemide yerleri emlumdur , zengle de dushmek olmur bu firmaya , cox mesuliyyetsiz bur shirketdir
Servis 0 Müştəri ilə davranış 0 1 həftədirki bir birinin ütünə atırlar məsulliyəti.
02.05.2024 tarixində saat 12:30-da vərəsəliklə əlaqədər Notariat şöbəsinə müraciət etmişik. Saat 15:30 olmasına baxmayaraq hələ də bizdən qabaq 3 nəfərin növbədə olduğunu bildirirlər. Xahiş edirəm bu məsələni lazımi instansiyalara çatdirasız. Məmmədov Mahmud Mahir oğlu (növbə k110)
Bunun aciqlamasin verin
Unvanda masinin mkmresini artiq nece gunlerdi deyismirlerki rahat saxlayim cox pis
Ziya Bünyadov prospekti azpetrol ydm Tş6-100 13.10.2023 saat 09:45. EQ 17442493. Qırıq qırıq xəttin üzərindən sola doğru dönmə işıq siqnalından istifadə edərək sola dönmüşəm, mənə cərimə yazılıb. Xahiş edirəm cəriməni silin
Sumqayit Azersu Xalid Quluyev Birde Mahir bizim kuçede kanazasiya sistemi yox defelerle Xalid muellime Mahire muraciet edmisem basdarindan edirler kime deyek derdimizi Cenab Prezdente
Salam mənim mənzilim kupcada 109 yazılıb.amma abonent kodunda 108 gəlir.mən buna istədim düzəliş etsinlər və asan xidmətə müraciət etdim məni azərişıq molla Cümə 36 ünvanına yolladılar ki bizdik deyil onlara müraciət edin.getdim həmən ünvana bunlar da dedilər ki bizdik deyil…