Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Mən 24 avqust tarixində sabina parfümeriya mağazasından ətir almışam. Niyə ədv qaytarılmır. Mümkünsüz yazılır. Hansı səbəbdən ? ABB tam kartla birdəfəlik ödəniş olunub
Bir neçə ildir ki baktelecom abunəçisiyəm və heç məmnun deyiləm. 20 azn lik 5 mbps tarifə qoşulmuşam, burada bir problem yoxdur. Yəni sürət yerindədir, hətta 6 mbps yə qədər yaxınlaşa bilir. Lakin internetdən istifadə edə bilmirəm. Tez tez qırılmalar olur….
Demeli yanvarin 19 zunda memmed hadi kucesinde gederken masinda prablem yarandi qeza serayiti yaratmayag diye masini kenara verib saxladig sondurub yandirib yola davam elediy o zaman bizi dayanma durmaya gore cekibler masina minen olmayib masindan dusen olmayib masinda prablem oldugu…
Cox lis karqo sirketidir. Gunlerdir sifarisim gomrukde beyanname gozleyir ama nomreme mezaj gelsede smart customsda hec ne yoxdur. Starexle ne instaqramda ne mesengerde nede musteri xidmetiyle elaqe yaratmaq olmur. Defelerle zemg etmisem her birinde 1 saat yalandan gozledibler sonra adboy…
14 gündür telefon vermiwem bir xəbər yoxdur hələ
Salamlar . Bolt taksiile mrn avtoqrz kecirdim ama mene baxmirlar ne edum nece nece eidm neolar komek edin bu serefsizler meni saglamligima zerer yetirdiler veziyetim pisdi cox pis emeliyyat
Salam. Artıq neçənci dəfədir ki, paşa sığorta ilə hər hansı bir hadisə ilə bağlı əlaqə saxlamaq mümkünsüzdür. Keçən günlərdə, yol qəzası hadisəsi islə bağlı əlaqə saxlamağa çalışdım, 20 dəqiqə sonra zəngimə cavab verildi və 20-30 dəq isə hadisə yerinə əməkdaşlar…