Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. Shikayetim lezzet shirniyyat evindendir. Dunen gece ordan aldiqim shirniyyatin ichinnen bugun oglum yeyende agzindan gorduyunuz bu kagiz chixib hetta qiraqini yeyibde kagizin.
Salam, mən boltda ödənişi kartla edirəm. Bu gün: 15.08.2015-ci ildə iki sürücünüz fırıldaqçılıq edib. Minmə ünvanına az qalmış onlar məni götürmədən təyinat ünvanına hərəkət rejimini aktivləşdirib gediblər. Mənim də kart hesabımdan pul çıxıb. Sürücülərin nömrə və adlarını yazıram. Bir tədbir…
103 nömreli marşurt xətti 10-15 dk arasında bəzən isə yarım saat ərzində bele gəlir. Və işdən çıxan vaxt 20 nəfərlik avtobusa hardasa 70 nefer minir Xaiş edirem bununla bağlı bir tədbir görün. Yaxın bir zamanda Baku bus olmağı diləyi ilə…
Menim kartimdan 2 defe pul cixilib zehmet olmasa pul qayyarilsin
Salam. Men dunen Sabuncu qesebesınden Zıg şosesı Hakım petrola getmısem. Hemıse 4 manata getdıyım yola 6.22 yazılmısdı. Yuksek telabat olduguna gore bunu basa dusdum Ama taksıden dusende surucu menden 12 .28 teleb etdı. Bu ne demekdı. Xahıs edırem maraqlanasız.
Şikayət yerli brend olan Enar Taxidəndir. Demək olar bu taksini sifariş eləmək olmur. sifariş üçün xəritədə maşın var (189 maşınları) amma heç kim sifarişi qəbul etmir. Adətən Uber istifadə edirəm. burada endirim var deyə cəhd etdim.
Bu gün 05.04.2025 ci il tarixində saat 22:54 radələrində Yango şirkətindən taksi sifariş etdik.Taksi təyinat noqtəsinə çatdıqda taksiyə mindik yanınızda isə 3 ədəd balaca uşaq var idi. Şofer bu uşaqlara görə bizdən gediş qiymətinin tam 15 qatini yəni 50 manat…