Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam xayis edirem sizden Layif centrin binasundaki bravo menim 0.22 qepiyimi qaytarsin hesabima mesul qaytarilib pul ise qaytmiyib qaytarsin pulum xayis edurem musderinin 1 qepiyi catmiyanda mali vazvrat ediler
Salam yazıb sizdən xahiş edirəm ki həftə ərzində 2 dəfə bizim yaşadıgımız Əliiyar Əliyev kuçəsi 25-ə su verirdilər indi onu da heç vermirlər deyendə də deyirlər təzyiq yoxdu nece olur ki su maşınlarına su verilib əhaliyə satanda suda tezyiq olur…
Dünən axşam mushubaku sahibi ilə ev iti buraxılıb.bu doğru deyil restoran və kafelərdə itin ne Ishi var.bu gigiyenik qaydalara zidd .mushubaku rəsmi Instagram ve Facebook səhifələrində storisde bu paylaşım var
Salam, bugün Koroğlu m/s – Maştağa istiqamətində hərəkət edən 189 nömrəli 99 – JZ – 365 Dövlət Qeydiyyat Nişanlı avtobusun sürücüsü idarəetməni sürətli,təhlükəli şəkildə yerinə yetirirdi. Ümumiyyətlə bu avtobus sürücülərinə edilən şikayətlərə baxılırmı? Dəyərləndirilirmi? Problem aradan qaldırılırmı? Şikayət etməyimiz boşunadır…
Hörmətli Bravo ailəsi, Bildiyiniz kimi renoplastika əməliyyatı keçirmiş şəxslər birmənalı olaraq maskadan tam istifadə edə bilmirlər. Gənclik Mallda yerləşən Bravo marketində işçinizin israrla, tələb və şərtlə “maskanı burnunuzun üstünə qaldırın, yoxsa Sizə satış etməyəcəyik” deməsi nə dərəcədə məntiqli və doğrudurdur?…
25 yanvarda mawin almiwam,mawinin yiyesonde BNA dayanma durma cerimesi var amma cerimeni odemeyib .cerime (29 dekabr 2021 yazilib) hemin adami nece tapim?cerime onun adinadi amma men bildiyim nomre baglidir ona gore onunla elage saxlaya bilmirem.
Bolt taksi şirkətinin sürücüsü narkotik vasitədən istifadə edir, sərnişinlərlə kobud davranır
77 jd 820 nömrəli(81 nömrəli marşurt) avtobus sürücüsü iş başında telefonla danışır,sərnişinlərə kobud rəftar edir,dayanacaqlarda saxlamadan keçirdi.Zəhmət olmasa bunlara diqqət yetirilsin.Təşəkkürlər