Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
28 oktyabr 2024 tarixində saat 08:12’dən Neftçilər stansiyasına düşdüm, 08:34 olmasına baxmayaraq qatara minə bilmədim. Qatarların gəlməsi arasında 5-6 dəqiqə kimi intervallar var. Bunun üçün kimə şikayət etməliyik? Kim cavabdehlik daşıyır bu özbaşınalıq üçün?
346.1 saylı 01.01.2022-ci il və 03.01.2022-ci il tarixli protokolu qanunsuzdur. Xahiş edirəm görüntüləri təqdim edib əsaslandırasınız.
Iyul ayinin 24 size yazdim.hec bir cavab verilmedi.neceki suruculer isleyir suzde ele isdiyirsuz.
Qubada Fealiyyet gosteren Fiberon internet provayderinden chox narazıyam. Tek men yox umumi qubada ne qeder fiberon istifadechisi varsa hamisi narazidir. Internetin sureti bir gun normal 2-3 Meqabit suret gelir, sabahisi gün düshür 100-150 KB sürete. Youtube da videoya 144P de…
Salam mene cerime pratokolu gelib avtomobilin nomresi tam deqiq binmir ola biler 185 ,186 olsun bu nedemekdi. Pratakol BNA1925629
İnzibati Xətalar Məcəlləsində Bakı Nəqliyyat Agentliyinin müşahidə kamerası vasitəsilə cərimə yazmaq hüququ olmadığı halda qanunsuz olaraq BNA 2107510 və BNA2030470 protokollarını tərtib ediblər zəhmət olmasa bu işi araşdırasınız ASANPAY da şikayətlərimə baxan yoxdu. əlaqə nömrəm 055 577 58 01. İnzibati…