Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bəzi sürücülər monitorda dayanacaqlar göstəricisini söndürüb sürürlər belə halda biz sərnişinlər bakıkart proqramında avtobusun harada olduğunu görə bilmirik xahiş edirik kömək edin
Kimə şikayyet etmeyimizi bilmirik. Komeklik göstermeyinizi xais edirem. Unvan. Əliyar Əliyev 26 Azinko binalari mən 640 Tel 0703930207 zurab piriyev.
Salam.22.09.2023-cü il tarixdə birbank tədbiqi vasitəsilə başqa birinin hesabına 170 azn pul ödəmək əvəzinə həmin o 170 azn yalnışlıqla qarşı tərəfin telefonuna kontur olaraq yüklənib. Həm nar mobile ilə həm kapital bankla dəfələrlə danışmagimiza xahiş etməmizə baxmayaraq bizim problemimizə baxan…
Bu gün, 14.05.2025 tarixində 50 af 245 qeydiyyat nişanlı avtobusun sürücüsünün özünü bilməliyi, danışığı, haqsız olduğunu anladığı halda, özünü sərnişin ilə mübahisəyə girəcək səviyyəyə gətirməsindən şikayətçiyəm. 515 nömrə avtobusun xırdalanın axırı sayılacaq bir dayanacağda, saxlamalı olduğunu bildiyi halda, avtobusu dayandırmadan…
Salam. Şikayətim Colibri Az şirkətindəndir. 27 noyabr tarixində Amerika anbarına sufarişim təhvil verilib, amma hələdə bağlamadan xəbər yoxdur. UPS’dən təhvil verilməsilə bağlı bildiriş gələn günü Colibri şəxsi kabinetimdə bir bağlama əlavə olundu Bəyan edilib statusunda, eyni mənim sifarişim çəkisində. 2 həftədir amma…
Salam Men göygöl mərkəzi poçda zəng edib əlaqə saxladım və sizin savadsız danışıq qabiliyyətsız əməkdaşınız mənimlə kobud rəfdar edir xanıma deyirəm ki mənim kargom sizə gəməlidi üsdünən 15 gün keçib mənə deyir ki mənim vaxdim yoxdu deyirəm biz dərdimizi hara…
Menim bu gun iki sifarişim sebebsiz olaraq leğv edilib.Destek xidmetine cox sayli müraciyyet etmeyime baxmayaraq problemi həll edebilmediler.yaranmış iki problemlere sebebinden menim vacib islerimi gecikməyə başlandı.Gecikmə səbəbiylə gunluk gəlirimin 70%cəriməyə çıxıldı