Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Здравствуйте. Почему с августа Я не получаю кешбек и все коды в ожидании???? Google Translate : Salam. Niyə avqustdan bəri cashback almamışam və bütün kodlar gözlədilir ????
05.02.22 tarixində boltla etdiyim gediş zamanı qara qarayev 94ünvanından şamaxinka imperial Şadlıq sarayına 4.60azn göstərir kartla sifariş zamanı isə balansımdan 5.43azn çıxır
Olmayan mehsul ucun 1400 m kqrttdan cixilb
Mağazavıza müşətri ilə danışa bilən bir işçi götürün paket tələb edirəm paket verilmir sanki öz cibindən pulun ödəyirmiş kimi hələ bu azmış kimi müştərilərin içində paketi get özün götür deyir kassir qız mənə bu nə biyabırcılığdı mən pulsuz heç nə…
Boltun taksisinde evimin acari dusdu.surucunun elaqe nomresini tapa bilmedim.bolt dəstək xidmətinə yazdim.yazdilarki məlumat veriləcək heç bir məlumat verilmədi.dəfələrlə yazsam da heç bir kömək olunmadı.Bolt duzgun işləmir.Ofislərinə baş idarələri hardadırsa ora hər yerə yazacam.belə məsuliyyətsiz işləməzlər.Bir taksinin nömrəsi nədirki onu tapa…
1 aydan çoxdu ki bir nece marketi var evede geri al çekin vermiler soruşanda da deyiler ki muqavile problemi var muqavile qol çekmiler Qaradağ rayonun Qobustan Qəsəbəsi Tebriz market ve Tebriz bazar iki eded marketdi
Ballı Marketin Rəhbərliyi virusla əlaqədar heç bir tədbir görmür, yalnız yoxlama gələndə hər kəsə masqaları taxmağı söyləyirlər yoxlama getdikdən sonra yenə maskayla içəri buraxırlar işçilər maskasız işləyir. Fikrimcə Ballı market filiallarının bir müddət dayandırılması daha yaxşı olar.
Salam mənə məxsus olan Tayota Prius markalı 99 OG 651 nömrəli avtomobilin 2 aydır qəzalı şəkildə avto servizdedi . Və mənə məxsus olmayan Renault Megan 99 OG 851 nömrəli avtomobilin cəriməsi mənə göndərilib zəhmət olmasa bunu aradan qaldırasız! Qeydə alınma…