Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam…mən 20yanvar dairəsində üzü Dərnəgül tərəfə dayandım heç 10saniye olmadı dayandığım…yox əməkdaşı gəlib maşını arxadan çəkdi…bunu yol kamerası çəkə bilər o yox həmdə mən maşının içində ola-ola o masin sekili çəkə bilməz…çox xaiş edirəm muracietime baxilsin. Dayanma durmaya gore şikayətim…
Salam. Xəzər rayonu, Albalılıq qəs. M.Namazov küç. Xəbərdarlıq edilmədən qaz kəsilir, bu gün 26.01.24 tarixində, saat 19:00 dan qaz kəsilib. Qaynar xəttə məlumat versək də hələ də hazırda yoxdur.
İnternet yox dərəcəsindədir 18azn olanda bundan keyfiyyətli idi 27azn keyfiyyətl 0
Salam men edvi geri al proqramindan . pullu istifade etmek olmur
Salam. Temudan sentyabr ayinda sifariw vermishdim. LMK004495397 sentyabr 30 u daxil olub. Aynura Murtuzaliyeva, diqqətinizə çatdırırıq ki, MESAJI SİLMƏYİN! Sizin 1 bağlamanız üçün kuryer teyin edildi.Kuryer Nurlan, 994703030742 , Təsdiq kodunuz: 806451 – *Limak* şirkətinə güvəndiyiniz üçün minnətdarıq! ❤️ Limakdan…
2022 M09 13 9:32 Salam.Taksi şirkəti olaraq nəye üstünlük verərək isleyirsiz? Müşteri məmnuniyyəti yoxsa sürücü məmnuniyyəti??əgər fəaliyyət göstərməyəcək bir sürücü goturursuzse vətəndaşlara be üçün xidmət gorsedirsiz??əgər sürücü verilən sifarişi yerinə yetirmirse və üstəlik müştəridən ləğv etməyi tələb edirsə bu zaman…
Sürücü kobud rəftar edirdi və ünvanı soruşdu dedik qafqaz universitetinin yanı sürücü isə dedikin qapını ört cəhənnəm ol
Kart gesabımnan bir gediş üçün 2 dəfə az olmuyan məbləğ çəkilib sizdən şikayət edəcəm mənimlə əlaqə saxlanılmasını tələb edirəm pulum geri qaytarılsın üzür istənsin!!! Bolt