Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
23.01.2021-ci il tarixi saat 18:03 aralığında keçən nəqliyyat vasitəsindən sonraki nəqliyyat vasitəsinin saaat aralığı 29 deqiqe. Nəqliyyat vasitəsinə daxil olduqdan sonra sürücüdən interval aralığın soruşduqda isə 8 dəqiqə olduğunu ve 6 nəqliyyat vasitəsiylə işə çıxdıqlarını deyir.Həfdə içi isə 16 nəqliyyat…
Salam. Mən 20/01/2022 tarixində Happy marketdə ünvan Abdulla Mirzəyev ev 21c. Alış veriş etdikdən 52.30 azn nəğdsiz ödəniş etdikdən sonra kassa çeki (ƏDV) nəğdli qeyd olunub. Administratora yaxınlaşdım mənə dediki bunun sizə heç bir ziyanı yoxdur. Və mənim çekimi düzəliş…
Salam men nomremi bakcele danişinma etmey isdiyirem azercell buna imkan vermir prablem yaradir xaiş edirem bununla bagli tedbir goresiniz
Surucu meni unvana getirdi ve bir saatdan sonra yekunlasdirdi. Kartdan 20 azn cixildi +994 77 405 37 13 nomresi
Hormetli Azerishiq, Men Corat gesebesi, Hacibaba Salayev kucesi 60a unvaninda yasiyiram. Amma isiqlarin tez tez sondurulmesi butun islerimizi alt ust edir. Dunen Oktyabr ayinin 11 de 1.5 saat (1600-1800 erefesinde) sonduruldu, Bu gun ise 2 saatdir ki hele de isiq…
Salam mən iki ədəd köynəy sifariş vermişəm trendyoldan ve mene bir ədəd gelip expargodan necə gündü bağlamalarımda bir ədəd gorem biri gelmeyip xahiş edrem bunu araşdrasuz Cabbarov ramil adına gelmelydi
Balaken rayona nesimi kucesinde su sayaqacsizdir dede babamizdan suyu borudan cekilmiw wlanqla iwledirik azersu numayandeleri gelib suyumuzu kesirdiler suyu kesmemek ucun menen 150 AZN pul teleb etiler ve 120 AZN aldilar menen
28.09.2021 koroglu metro yaxinliginda muddeti 5.10 saniye olmagla dayanma durma etmisem.BNA emekdasi elinde aparat ile meni masini saxlayan kimi qarsidan masinin seklini cekerek cerime yazib gondermisdir.Hec bir esasi olmadan.Yazilan cerimeden sikayetciyem. Protokol nomresi BNA1744458
Şikayətim Bazarstore-dandır. Nağd pul ilə alış-veriş edən deyiləm. Anlamıram ki, niyə 4-5 kassalı Bazarstore mağazalarında “kartla ödəyəcəyəm” deyəndə, kassirlər əlimyandıda pos-terminal axtarır? Çox vaxt da pos-terminalın şarjı bitmiş olur. Bunları başqaları kimi hər kassaya bir dənə edib, şarjda saxlamaq belə…
1 aydı telofon almiwam aldığım gündən telofon donur öz özünə sönür servse apardım 3 gün saxladılar sora dedilər düzəlib telofon gedim götürdüm telofon yenədə eyni cürdür iwdemir ya telofnu dəyişdirdilər yada isdemirem qaytaram pul verik buna tədbir görün bunla bağlı