Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Zeng vururam acirlar deyirlər elaqeder saxlayiriq saxlamırlar uzumə adboy veriler yola veriler komek elemirlər kantak serviz Asiman adi olan sizin daimi muşdəriyik
İşçilərin rəftarı ,müstəri ilə danışıq səviyyəsi,ustaların savadı sıfır dərəcəsindədi.Avadanlıqlar haqqında heç nə bilmirlər,məsuliiətsizdirlər.1 həftədir sağlam qaz sobamı geri qaytarma adıyla saxlayıblar,indi də gətirib cıxarmırlar.Özlərinin günahı ola-ola əlavə servis haqqı istəyirlər.Müdiriyyətdən gələn əmrləri belə yerinə yetirmirlər.Bir sözlə özbaşınalıqdı.Oranın daimi müstərisi olsam…
22.12.2021-ci il tarixində evdən çıxmadığım halda mənə BNA tərəfindən cərimə gəlmişdir.Protokol 1962416 xahiş edirəm araşdırıb nəticəsini bildirəsiniz. 22.12.2021-ci il tarixində evdən çıxmadığım halda mənə cərimə gəlmişdir.Protokol BNA-1962416 xahiş edirəm araşdırıb nəticəsini bildirəsiniz.
Salam zehmet olmasa şikayiteimi nezere alin
Salam 535 li avtobus xetdinde(xirdalan-novxani) 50 qepiyin yerine70,80 qep gotiruller.Vermiyende kobud reftar edirler.Xaiw edirem bu wirketin rehberliyine melumat veresiz Cox sagolun
Binamızda başqa internet provayderi olmadığı üçün İzone MMC-nin fiber optik interneti istifadə edirəm. Daha doğrusu etməyə çalışıram. 18 azn aylıq ödəniş olsada internetdə qırılmalar, sürət zəifləməsi və s. Problemlər olur. Textini servisə müraciət edirəm. Gəlib baxırlar 1-2 saat ondan sonra…
yazırlar 3-5 günə təslim edilir amma realda iki həftədən gec gəldi
ayin 11den internetimiz baglanib 3 gundu men bu wirkete 30 defe zeng edirem gunde. qeyd aldiq deyirler. gelib duzelden yoxdu. defelernen dedim mektebli uwaq var online derse qowulur hazirliqlara qowulur. tehsilinden geri qalir. bu qeder mesuliyyetsizdiy olar. interneti qurawdiranda 1…