Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Expargo sirketi ne zenglere ne mesajlara cavab vermir. Mehsulum gomrukden kecib deye gosterir tezden yeniden yoldadir statusuna kecir. Ve en azindan melumat almaq istediyim halda ne mesajlar ne zenglere cavab verilmir.
13 nömrəli Baku Bus-ların sayını artırın !!!! Sıxlıq yaşanır, hər zaman gecikmə olur, havalandırma işləmir, sürücü sərt şəkildə cavablar verir ! təcili rəyimi nəzərə alın xaiş edirəm daha nədiyim 👈
Salam alekum men 6 aydi internetden eziyyet cekirem internet itir 2 saatdan sonra gelir defelerce lenkaran internet merkezine sikayet etmisem ehemiyyet veren yoxdur sizden xaish edirem bu işnen ciddi mesğul olasiziniz
Biz klass mebelden divan götürmüşük və axırıncı ödənişidi maaşlar gecikdiyinə görə ödəniş bir az gecikir bizə klass mebelin problemlər şöbəsindən artıq neçənci dəfədir zəng gəlir çox pis tərzdə kobud şəkildə danışılır dianmadan qışqırırlar mən başa düşmürəm bura bazarxanadi yoxsa satış…
Sürücü sürətlə maşın idarə etdiyi üçün sərnişinlər ayaq üstə yıxılmamağ üçün güclə dayanmışldıar, bu zaman etiraz etdikdə vətəndaşlara söyüşlə cavab verən sürücü, acığınnan sürdüyü avtobusun qapısını da bağlamadan sürətlə növbəti dayanacağacan tərbiyəsiz rəftar etdi. 77nömrəli avtobus sürücülərindən narazıyığ, Xaiş edirik…
Salam 9 fevral 2022-ci ilde post terminal ishlemediyi halda 3 defe odenish etmishem. bir odenish kartima qayidib ele o gunu. Ikinci tam kartla olunan odenish bu gune kimi odenilmeyib. Satici ile elaqe saxlayiram deyir gozleyin, bu meseleni xahish edirem arashdirasiniz….
Kartla sifariç verərkən xəta yarandı daha sonra nağd sifariş etdim lakin birmüddət sonra kartdan pul çıxıldı .dəstək xidmətində heç bir cavab verilmir