Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Qeyd olunan kargo kimi berbad kargo yoxdu, insanlar güvənib link və düzgün məlumarları qeyd edərək sifariş üçün link əlavə edilir ( heç olmasa bizim sayəmizdə qazancları olsun-halbuki özümüz çox gözəl sifariş edə bilərdik, bunların key işçiləri səhv sifariş edir və…
salam men sizin cekdiyiniz internetden zulum cekirem xidmetiniz berbad gundedi. bacardiginiz pul alib obenetlerin esebiynen oynamaqdi. elave avadanliq alib qoymaq evezine milleti dolamaqnan mesgulsuz pik vaxtlari saat 19:00-dan 00:00-a dek sizi men yad edirem.40 mq internet hemen saatlarda 1 veya…
Sürücü sərnişinlərlə çox köbud formada rəfdar edir və avtobusu çox təhlükəli sürür.avtobus 77JA 625,12.11.2023,saat 12:10da sürücü smendə olub
Qanunsuz içci işledilib pulunu teleb etdikde ise pulun verilmesi üçün edilen behaneler
Şikayətim Bakcell-dəndir. Deməli Bakcell danışıq olmadan öz özünə kontur çıxır. Bir neçə ildir nömrə işlədilir deyə dəyişmək də istəmirəm. Görəsən bu xidmətlə operatorlar hara gedir. Kontur vurmaqdan yorulduq, Bakcell oğurlamaqda yorulmadi. Müştəri xidmətlərinə zəng vurub 20 dəqiqə gözlədim dəstəyi qaldıran…
Mənə göndərilmiş EQ27216085 protokolu 77FQ 983 aiddir. Mənim avtomobilim 77FD 983 dur. Şəkil və videoda nömrə göstərilib. Mənə səhv gəlib cərimə
Hər səhər 175 saylı marşurutun 6,7 dəqiqə gecikməyi işə gec çatmağımıza səbəb olur.həmdə sanki hövsan zonasına ən səviyyəsiz tərbiyyəsiz şoferləri göndərirsiz.2 nəfər cavan şoferdən başqa qalanını apar tulla.
Bolt sürücüsü çatdıqda mənə sifarişi ləğv etməyimi dedi. Beləliklə,pulum geri qayıdacaqdı. Sifarişi özünün ləğv etməyisini dedim və etdi. Kartımı yoxlayanda pulum geri qayıtmışdı(2.50manat). Təyin etdiyim yerə çatdıqdan sonra gediş haqqını istədi və 3 manat ödədim. Amma kartımı yenidən yoxlayanda ləğv…