Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

Obyektiv olmaq lazımdırsa, bəli, Expargo tarif baxımından və filalların çoxluğu baxımından çox yaxşıdır. Bu həm qənaət və vaxt baxımından çox sərf edir. Gəl ki, xidmətinə 0 bal vermək belə ona çoxdur. Əvvala çağrı mərkəzinə düşmək olmur. Azı 35 dəqiqə telefonda…

19 Yanvar 2022
0

Salam dünün 77 BM 459 nömrəli Tayota Prius markalı maşın sifarişimə gəlib.ŞƏRƏFSİZ SÜRÜCÜ RƏŞAD Biraz ekranı telefonun qırılmışdı və telefon ustasıyla danışıb ona göndərdim. Sürücü mənə qayıt ki çatdırılmaya görə əlavə ödəniş edin onu da etdim nəticə telefonu catdırmadı ünvana….

20 May 2022
0

Pandemia dövrunde online sifarish verdiyim telefonu 16gun sonra tehvil verdim servisa,ya deyishsinler ve ya play market yukleyib qaytarsinlar ozume,bir nece defe elaqe saxladim getdim Nizami metrosunda olan servisa,elaqe saxliceylar deye heckim elaqe saxlamadi,indi ayiliblar ki sizi mehkemeye veribler 3il sonra….

24 May 2022
0

Sürücü sürətlə maşın idarə etdiyi üçün sərnişinlər ayaq üstə yıxılmamağ üçün güclə dayanmışldıar, bu zaman etiraz etdikdə vətəndaşlara söyüşlə cavab verən sürücü, acığınnan sürdüyü avtobusun qapısını da bağlamadan sürətlə növbəti dayanacağacan tərbiyəsiz rəftar etdi. 77nömrəli avtobus sürücülərindən narazıyığ, Xaiş edirik…

28 Mart 2022
0

Salam..bugun 2 taxsi zakaz elemisem gelib tapa bilmiyibler guya otkaz eliyibler kartimnan bosuna pul cixib..biride geldi apardi kart olduguna gore oda 2.83 yerine 3.19 cixdi…bu ne firildagligdi men basa dusmurem? Adrese catanda pul cixilirda bular otkaz eliyibler menim pulumu nie…

Bravo marketdən aldığım artıq neçənci dəfədir ki,dəniz məhsulları xarab,qıcqırmış olur.Bilirsiz ki,dəniz məhsullarından zəhərlənmə riski yüksəkdir.İşçilərinizə daha məsuliyyətli olmaqlarını tövsiyyə edirəm!Bir daha bu kimi halla qarşılaşaramsa, ciddi tədbir görəcəm !!

14 Dekabr 2021
0

Ümumi statistika