Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sizin Mahmud adlı sürücünüz +994 55 219 59 59 buda nömresidir. Menden bugün 2 qat mebleğ istedi. Ve yolu uzatdı. Xahiş edirem şikayetimi nezere alın.
Bu ayın 7-də Bakıxanov filialından 1 kart vasitəsilə nəğd ödənişlə ad günü hədiyyəsi olaraq “Segway” almışıq. Alınan mal evdə işləmədiyinə görə ayın 9-da mağazaya dəyişmək üçün gətirmişik. Mağazada dedilər ki, 6060-a zəng edin, icazə versələr dəyişərik. Zəng olundu və icazə…
Salam,instagram istifadecisi.tez tez etdiyiniz takiblər səbəbiylə bir necə günlük hesabınız donduruldu sehf etdiyimizi fikirləşirsense bize bilirmənizi xahiş edirik.
Today 24/08/24 I went to MADO with 2 my children and mom. We were sitting in terrace and having food. My little girl asked for toilet from waitress and she walked inside. Because inside area is separated from terrace area…
Bugün saat 14:27-də Bolt Food üzərindən yemək sifariş etdim, Böyük Fırat Elmlər restoranından. Ödənişi də kart vasitəsilə etdim. (Sifariş #UNK4D) Əvvəlcə təqribi çatdırılma müddəti 40-45 dəqiqəyə yaxın göstərilsə də, müddət getdikcə elə hey uzandı… Kömək bölməsindən dəfələrlə yazmağıma baxmayaraq heç…
64 ve 50 numaralı otobusler saat 22.00 sonra olmuyor bunu nezaret edin
Sürücü sürətlə maşın idarə etdiyi üçün sərnişinlər ayaq üstə yıxılmamağ üçün güclə dayanmışldıar, bu zaman etiraz etdikdə vətəndaşlara söyüşlə cavab verən sürücü, acığınnan sürdüyü avtobusun qapısını da bağlamadan sürətlə növbəti dayanacağacan tərbiyəsiz rəftar etdi. 77nömrəli avtobus sürücülərindən narazıyığ, Xaiş edirik…
Salam sikayeciyem 105 nömrəli isdimayi neqlyatin özünü dispecir adlandıran METLEB adlı şəxsdən ona goraki İsdimayi neqlyat 90.RB.454 nömrəli sərnişin daşıyan afdobuz çox berbat gündədir Qapnin yağ popasi partliyaraq bütöv paltarmiz yağ olub bunla bağlı öz iradlmi bildirsemde Mətləb adlı Dispecir…
Bu gün artıq 4-cü gündür internet işləmir. Mayın 7-dən provayderdən bunu eşidirik: “Qeydə alındı, nümayəndəmiz əlaqə saxlayacaq”. Lakin nə nümayindələri qəıib, nə internetimiz düzəlib! Servis – sıfr!
Salam hörmətli kontakt homun bu şikayətə baxan şəxsləri mən İmanov Əliheydar Qurban oğlu 2019 cu ilin yanvar ayında aldığım SAMSUNQ 4K 109 ekran televizoru 2 il müddətinə qızıl zəmanətlə almışdım təxminən dəqiq yadımda deyil bir il işləmədi heç Ekranı qaraldı…