Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bugun bravo magazada meni altatdilar ve pulumu gaytarmiyiblar . Sebeb onlarin sistemi istemirdi ve elave satici menim ile cox kobut reftar erdi kiskira geder
Salam mənim şikayətim Xırdalan Novxanı xətti üzrə fəaliyyət göstərən 535 nömrəli maşrut xəttindədir. Bir sərnişin olaraq mən hər səhər maşruta qorxa qorxa minirəm səbəb odur ki idarə etməni düzgün eləmirlər. İntervallar düzgün deyil. Hər gün 200 manat plan verirlər deyə…
Yazıb size bildirirem ki mene BNA SMS gelib ki 40 azn bir cerime 20 azn bir amma sebeb yoxdu
Bazarstor Yasamal park marketinizin müdürü Rəşad adında olan adam marketdə işləyən işçilərlə kobud rəftar edir, təhqir edir və aşağılıyır. Belə halların davam etməməsi üçün ölçü götürməyinizi xahiş edirəm. Araşdırılsın və belə hadisələrin qarşısı alınsın. Əks təqdirdə hüquq mühafizə orqanlarına müraciət…
Mənim ədevemdə 12 azn pul var idi gözləyən axşam baxanda kartda pul edevedə gözləyirdi 12 azn bu gün girdim baxdımki edevedə 1 AZN gəlib gözləyən 3,62 azn gözləyir və üstəlik 8 AZN pul yoxdu bu pul hanı niyə bu pul…
Təxminən bizə 10 gündür internet çəkilib, hər gün internet atır, qaynar xəttiniz biabırçı işləyir, demək olarki işləmir. Zəng edirsən, bağlanmamış kontur çıxır. Bu gün iyun ayının 7-sidir. Bu gün heç internet yoxdur. Sürətə gəldikdə aztelekomun verdiyi 3 mbit sizin verdiyiniz…
Şikayətim odur ki kartan pul çıxəlıb 2 dəfə cəmi 6 20 qəpik ama sürücü gəlməyib və məni boşdu çıxarıb ki yolunuz uzqqdır tapılmır falan pulu geri qaytarın yoxsa sizi şikayət edəcəm 2 dəfə taksi sifariş verdim kartal 2 dəfə 3.10…
Çox qəribə şirkətdir valla. Tezpay Tətbiqi ile Virtual kart açmışam ve ora pul göndərmişəm. 1. Ödənişim düzgün keçdi ancaq ondan sonra nə ödəniş eləmək olur, nə de pulu başqa bir yerə köçürmək mümkündür. Əlaqə saxladığım zaman mənə sorğu nömrəsi aldıqlarını…