Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bolt sürücüsü çatdıqda mənə sifarişi ləğv etməyimi dedi. Beləliklə,pulum geri qayıdacaqdı. Sifarişi özünün ləğv etməyisini dedim və etdi. Kartımı yoxlayanda pulum geri qayıtmışdı(2.50manat). Təyin etdiyim yerə çatdıqdan sonra gediş haqqını istədi və 3 manat ödədim. Amma kartımı yenidən yoxlayanda ləğv…
17.03.2022 ci il tarixində gecə saat 22.30 radələrində maşınımla ikinci sırada dayandığım üçün cərimələnmişəm. gecənin o saatlarında da avtomobil sıxlığı demək olar ki yoxdur. bu saatda da cərimə yazarlar,=? bunu hansı konvensiya ilə tənzimləyirsiniz izahını verməyənizi tələb edirəm. protokol BNA2176108
Mən Kontakt Home magazasinin Nərimanov filialinda çalışan qızın hereketinden ve guya bu meseleni araşdiran xanimin hereketinden şikayet edirem. Tesevvur edin kontakt home magazasıbdan kredit goturmuşən ayligi çox odeyende novbeti stabil mebleg asagi dusur. Bu meblegi qiz mene demir, deyir ayliq…
19.10.2022 saat 19 radələrində Tennis Akad.getmək üçün BOLT-dan sifariş etdim.A/m gəlməmiş kartımdan çox qəribə şəkildə 2.72 azn + Ədv silindi.Başqa a/m sifariş etdim. 2.36 azn silindi və onunla getdim. Eyni vaxtda 2 a/m üçün məndən pul silindi. 20.10.2022 -də Emailə…
Salam. bir bank tetbiniden baki kart tetbiqindeki baki kartimin hesabin artirdim.ama mebleg hesaba oturmadi.
Salam.Mən Xırdalan filialından Aux kondisioneri almışam.İrshad Electronics qaynar xəttinə müraciət etmişəm.Amma usta göndərmirlər.Hər gün qeyd alırlar.Amma şikayətə baxmırlar.0706015885
Salam… şikayət yazma səbəbim Azəriqazla bağlıdır.. problemlin gec aradan qaldırılması bir yana, əməkdaşlarının kobud rəftarı, suala sanki küçədə dava edərcəsinə cavab verilməsi çox qeyri etik davranışdır. Şikayət edəcəyim əməkdaşın adı Həsənova Elnarə xanımdır, təbii ki də xanım deyirəmsə bu mənim…