Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. 01.11.2021 tarixine qeder internet suretim 7 mb olmasina baxmayaraq o qeder milletin pulun alib yukleme eliyirki Aztelekom neticede 16 manat odeyen insan 7 yox 3 mb internet istifade edir. Bu duzgundur? Berbat veziyyetdedi.
Salam Bizim internet kabili qırılıb baxan yoxdu 170 də zəng vururam baxmırlar poçta gedirik deyirlər gələcəyik gəlmirlər. Xahiş edirik bu məsələyə bir tədbir görəsiniz.
Dünən ənvər heseynovda bazarstore açıldı yəni 14 yanvar. Sevindik . Lakin elə ilk alış verişdən 15 yanvar 2024 də 50 manatlıq bir 45 manatlıq bir alış veriş etdik lakin çeki vurduğumuz da ədv verilmir mesajı ilə üzləşdik səbəb nədir ?…
Salam mən bolt sürücüsüyəm 99-PL-579 nömreli avtamabil. Mən 110 gediş apardım hecbir balans nədə bons verilmədi . Bu fırıldaq idi yoxsa nə? Xaiş edirəm mənə cavab verəsiz.
“1 NOYABR 2024 TARİXİNDƏ TORQOVİYDA YERLƏŞƏN ADORE MAGAZADA NARCİSSO RODRİGES PARFUMU TEST ETDİM (AÇIQ TESTER İLƏ) , ÇOX GALICI İDİ, 2 SAAT GƏZƏNDƏN SONRA DA İYİ ÇOX QALICI İDİ VƏ GALMIŞDI. BUNA GÖRƏ GETDİM ALDIM, 276 MANATDAN-138 MANATA 50% ENDİRİMƏ…
Şifariş etdiyim mehsulun çatdırılmaması ve müracietime baxılmır. Limak şirketi ile elaqe saxlamaq üçün hem instagram platformasına hem 9595 nömresine müraciet etdim lakin hec bir netice elde etmedim. Xaiş edirem şikayetime tezlikle baxılsın. (+994 50 660 57 17) elaqe saxlanılsın
Şikayetim Camex firması haqqındadır. Tariflərinin değişmesi haqqında heç bir bildiriş gelmeyib. Qrama qram aksiyası bitib və bu haqda heç bir sms gəlməyib. 14₼ dollar ödəmək əvəzinə 21 dollar ödəməliyek. Sözdə guya qiymətlərə endirim ediblər . Camaatı allatmaqdir bu. Türkiyə anbarinda…
Mən bolt sifariş verdim kartla, taksi gəldi. Sərnişinlər kartla ödədiyimi bilməyib ona görə nəğd ödəniş də edib. Kartla ödəniş etdiyimə baxmayaraq taksi sürücüsü nəğd pulu da götürüb.
Expargo ıle 25 gündür Sifarış etmışem ve mal helede gelmır.12 gündür çeşidleme statusundadır mal Bakıdan Genceye 12 güne gelib cıxa bılmır !!!!
Sifarişimi Türkiyədəki kargo şirkəti 01.12.2020-ci il tarixində Colibri in ünvanına çatdırıb, Colibri əməkdaşları deyir ki, bizim köhnə ünvanımıza gedib, hərçənd 26 noyabrda mənə Colibri dən başqa sifarişlə əlaqədar mesaj gəlmişdi ki, sifarişini bizim Colibri anbarındadır. 2-3 gündən sonra nouldu, Türkiyə…