Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Caniniz chixar bir xeberdarliq mesaji gonderib sonra internet paketini sonlandirasiz ay Azercell?qiwda bir uwaq qucagimda digeri de yanimda bir yere getmek uchun taksi sifariw etmek istemiwem baxib gorurem internet yoxdu zg etmiwem deyirler beli balans yuklesez yenilenecek internet, ya defelerle…
Salam. Kontakt Home daimi müştərinizəm. Müəyyən problemlərlə bağlı olaraq kreditdə gecikmə eləmişəm. Hər dəfə zəng edirsiz . Deyirəm maaş alan gün ödənişi edəcəm. Gecikmə olub deyə artıq məni tanıyanlar da bilir ki adımda kredit var və gecikir. Bu qədər insanfiz…
Salam, Qeyd etmək istəyirəm ki 1 həftədən çoxdur ki yaranan internet kesintisini bildirməyimizə baxmayarak geri dönüş edilməyib problemin həlli ilə bağlı. Əməkdaşlarının işə geri ciddi yanaşması və həəli üçün gələn şəxslərin sanki işlərini görməyibdə yaxşılıq edirmiş kimi üzsüzcə pul tələb…
Mene avtomobilimi basqa sexsin idare etmesi barede melumat verilib ancaq men o sexsi tanimiram. Bir defe sikayet bildirmisem ancaq hec kim maraqlanmayib. Xahis edirem mennen elaqe saxlayasiniz.
Salam mən qanuni taxi fəaliyyətiylə məşqul olur və vergi ödəcisiyəm 16.04.2024 tarixində R.Beybutov la 28 May kəsişməsində yolun saq istiqamətində müstərini götürmüşəm və buna görə mənə 5.9 maddəsi ilə 40 azn cərimə olunmuşam .Bilmək istəyirəm biz Taxi sürücüləri müştəriləri yolun…
3 nömrəli marşrut, avtobusun qeydiyyat nömrəsi 15542, 27 aprel saat 16:00 radələrində tormoz verərkən yerindən düşmək üçün duran yaşlı qadını asırdı. Qadın çox pis yıxıldı və beli oturacağa dəydi.
Merhaba tindyaz. Wip Vip sitesine üye oldum ve dolandırıcı site para çekmem için para yatırmamı söylediler böyle sitelere kanmayın bu siteni Telegram’dan buldum 18004 üye var ve dolandırıcı site Remax green telegram adresi herkese kolag gelsin tindyaz. Wip
10.03.2024 tarihli AZAL 23:00 Tiflis – Bakü uçuşuna 1,5 ay önce, rahatsızlığım sebebiyle kendime cam kenarı, eşime yan koltuğa bilet aldım(uçak 2+2 koltuklu idi). Uçuş günü saat 20:00de havaalanındaydık. Checkin sırasında biletler ve koltuklar değişti, yine 2+2 uçak cam kenarı…
Biz kontakt home dan qizil zemanetle telefon almkwig.Qizil zemanetin vaxti bitmeyib deye telefonun ekrani ve sensoru qirilib deye muraciet etdik servis linke.Bizim telefonu aldilar ve bize dedilerki 14 gun erzinde ekrani duzeldeceyik.Ustunden 3 gun kecib bize servis linkden zeng gelibki…