Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Ramani qesebesinde iwleyen 106sayli marwrut avtobuslari seher pik vaxtlsrinda dolu gelmek sebebinden dayanacaqlarda saxlamir.Pandemiyanin bu vaxtinda serniwinler ya bir birinin “belinde”gedir,ve ya umumiyyetle saxlamirlar.1saat dayanacaqda dayanmagimiza baxmayaraq,iwe gecikmeli oluruq. Bakixanov qesebesine niye cemi 1marwrut iwlediyini ve hemin 106nomreli marwrutun berbad…
Gədəbəy Rayonunun Arıqıran kəndinin br qrup sakinlərindən Azəronlayn Şirkətinin Rəhbərliyinə ƏRİZƏ Salam,Məlumunuz olsun ki,bizim kəndimizin təkcə Göyçəlilər Məhəlləsi deyilən ərazidə ən azı 12 evi əhatə edəcək ərazidə internet kabeli çəkmək üçün kabel dirəkləri basdırılmamışdır.Soruşanda deyiblər bura plana düşməyib.Bu evlərin sakinləri…
Bu şirkət bizim pulumuzu aldı və söz verdi 15 aydan sonra artıqlamasıyla qaytarılacaq. Biz də inanıb yatrım etdik. Satdıqları coinləri aldıq və 15 ayın tamamında şirkət rəhbəri özkan adlı türk vətəndaşı bizim pularımıza limit qoydu. İndi isə 1 qəpik olsa…
Bolt fuddan sifariş verdim pulu çıxdılar sifariş düzgün gəlmədi çek belə verilməyib sifariş de eziz və dağılmış veziyyetde
Salam mən sifariş etmişdim Nərimanov metrosu Qaraçuxura Maşına əyləsdikdən sonra sifarişi qəbul etdi kartla gediş olduğu üçün qəbul etmədi Köçürdüyüm məbləği geri qaytarın zəhmət olmasa
Kapital bankın müştərisiyəm. Daxili kartlar arasında əməliyyatı həyata keçirəndə də faiz tutulur. Edilən texniki xətalata görə müştəri niyə ziyan çəkməlidir?
İnternet dövründə internetə nifrət yaradız məndə. Günüm zəif sürətlə əlaqədar 155-ə zəng etməklə keçir.
Salam 28.08.2024 tarixində 77 JA 945 nömrəli E1 avtobus səhər saatlarında avtobusu tam dolduraraq heç bir dayanacaqda saxlamadı içi mən qarışıq hamının əsəbləri pozuldu dayandığı dayanacaqlarda qapını açmadı çox mədəniyyərsiz bir şəxs idi biz eyni millətik eyno dövlətin insanlarıyıq xahiş…