Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Neqeder 155 qaynar xettde sikayet etsek gelib emekdaslari problemi hell edtmek istemirler
Salam mən internetlə bağlı 155 çağrı mərkəzinə zəngbemdişəm hal hazırda saat 20:37 di sizin çağrı mərkəziniz 2 növbədə düz 25 dəqiqə ğözlə dinlər məni 1 nəfər 25 dəqiqdir ki sizin operatorla danışır. 2 ci məsələ səsdə deyirki bütün operatorlar məşguldur….
Gediş haqqı 4, 95 AZN etdiyi halda, 17, 78 AZN pul çıxılıb.Bu nə deməkdir
02 noyabr 2021-ci il tarixdə Lənkəran rayonunda idarə etdiyim Volksvagen PASSAT markalı 99 BE 674 nişanlı avtomaşın 42CD 928 nişanlı mersedesin günahından ciddi zərər çəkib yararsız hala düşdü. Qarşı tərəf məsuliyyətini icbari qaydada ata sığorta asc də sığorta etmişdi. Hadisə…
164 nömrəli avtobus çox gec gəlir inyerval 28 dəqiqə içi çox acınacaglı vəziyyətdədir avtobuslar xarabdır .intervalın bu qədər olmasına nəzarət edin soyuq qış havasında çöldə gözləmək olmur hər gun bu avtobusdan işə getmək uçun istifadə edirik saat 18:30dan umumiyyətlə avtobus…
Salam. Bu layihəni təşkil etdiyiniz üçün sizə təşəkkürümü bildirirəm. Azərpoçtun bir çox filiallarında müştəri məmnuniyyəti sıfır səviyyədədir. dəfələrlə AZ 1114 Yəni Nefçilər metrosuna yaxın fililalda olmuşam, çox zaman gələn bağlamanı yubadırlar vaxtında vermirlər, səbəb olaraq bağlama hələ gəlməyib deyilir, lakin…
Salam men bu gun saat 23:30 radesinde boltdan taksi sifaris etdim 3 unvan qeyd etdim iceriweher – aynar sultanova ve yeni gunesli 290 sayli mektebin yani . Sifaris zamani qiymet 9.58 oldugunu gosterirdi ama men gunesliye catanda sifaris qiymeti 11.60…
Cox zeifdi 1 mbtin pulunu her ay oduyurem amma 1 mbgt suret vermirsiz ne vaxta qeder bu biyabirciliq davam edecek 40 -30 mbs suret verirsiz
Gediši geri cekdi şofer Kartla odeniş etmişdim odeniş qaytarilmadi xaiş edirem elaqe saxlayin