Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. Mənim şikayətim Azəronline şirkəti haqqında. Düz 3 gündür ki, evdə internet kəsilib, modemin üzərində qırmızı işıq yanıb-sönür, amma internet yoxdur. Bu 3 gün ərzində dəfələrlə Azeronline şirkətinin guya qaynar xətti olan 8220-yə zəng etmiş və hər zəngimdə kifayət qədər…
SALAM! adım Məhbubədir.Nəsimi metrosundan hərəkət edən 205 nömrəli avtobus haqqında şikayətimi bildirmək istəyirəm.Bu 40 dəqiqə interval şəhər daxili marşrut qrafikində nə dərəcədə doğrudur? Özü də yayın qızmarında.Avtobus dayanacağa 40 dəqiqəyə, dayanacaqdan növbəti dayanacağa 20 dəqiqəyə hərəkət edir.Yaxsi ki növbəti dayanacağı…
Bu qaynar xətt necə qaynar xətrdi və nəyə lazimdiki növbədə 70 ci adamam müştəri xidməti belə olan interbet sürəti necə olacaq
2 gundur işlemir Zeng edirik gelib dúzeltmirler
Salam. Sikayet *8555 taksisindendir. Srket acib surucu celb edende sertler qoyun. A) naviqatordan istifade etme bacarigi. B) musteri ile davranis qabliyyeti. Sebebler: A) Bakixanovda olan Xirdalandan sifaris qebul edir, sonra vizov atib deyir imtina ele. Elemirem. B) zengime cavab olaraq…
Salam mən o saytda qrcode yaratmışdım və sonra əlim dədyi paneldən sildim.. indi nəqədər email şikayət yazsamsa. Bərpa eləmirlər xahiş edirəm o qrcod mene çox vacibdi;(
Salam.Gunorta radelerinde 145 nomreli sernisin avtobusu mehdiabadan ulduz metro stansiyasina geden zaman yolda el etdim ve saxlamadi surucu basqa vaxd o yolda saxlayir ve men xeste halimla mecbur piyada yol gelmisem zehmet olmasa tedbir gorulsun.90 BS 746 avtomobil nisanli avtobus
Irshad electonicsden 1000 manat dəyərində televizor aldıq.Əvvəlcədən sənədə imza atdıgımız üçün məhsulu geri qaytarmadılar ve belə bir problem yaşadıq.
Mən təxnik istəyirəm və işimlə əlaqədər bravo marketlərə gedirəm içəri daxil olanda məni yoxlamırlar ama abyəktəb çıxanda qəsdən prinsipə yoxluyurlar və özümlə gətirdiyim bəzi məhsullara əl qoyub alırlar