Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Səbail rayonu, 20 ci sahədə avtobus sayını azaltdığınıza görə 1 avtobusa 300 nəfər minir .Və vaxt intervalı da 20 dq gecikmələrlə olur .Onsuz da azneft dairəsinə qədər gəlir aydındı ama ora qədər niyə azaldırsız axı? Formula artıq neçə ildi keçirilir…
Salam borşh firma kombi almışam 24 dük, Kombi deffekt çıxıb isdi suyu sıfır səviyyədə gəlir, və servisdən gəlib mənə deyillər ki bu bunu söküb yerinə başqa bir esenjor qoyaq, mən bu kombini heç 2 gün işdətməmişəm mənim kombimi indidənnən təmir…
Son günlərdə bəzi saytlara daxil olmaq mümkün deyil. İnternet sürəti yüksəkdir, ancaq, YouTube videolarının heç biri açılmır. Neçə müddətdir ki, bir çox istifadəçidə də olduğu kimi, LinkedIn-ə daxil olmaq mümkün deyil. Operatorlar cavab vermirlər, göndərilən e-poçtlara baxmırlar. Əlaqə saxlamaq mümkün…
8403433065 nömrəli baglamam Mayin29-dan gəl al noqtesindedir.amma Starex sms yazmir.bildiris olmadan da yaxınlaşib götürmek olmur məhsulu
Salam Fevralın 22 və 26 sı satış çeklərim edv çıxılmır,yazılır ki artıq çek yüklənib,halbuki mən yükləməmişəm. Bu artıq neçə dəfə baş verib,və bu mənə bildirir ki müştəri marketdən alan satış çekin edv si öz hesablarına yüklənir,və ya orda işləyın işçinin…
3 gundur uduşu ala bilmirem.şirkətin operatoruna yazıram deyir üzr isteyirik texniki xeta var sistemdə komek edı bilersiz mənə?
Salam 2 gün kapital banka gecikməm olub və bu səbəbdən mənə kredit ayrilmir hecbir banklarda bu nə dərəcədə duzgundur və 2 gün gecikməyə baxılırmı?
Axsam Bravo marketden alinib.Nece deyerler başa vursan baş yarilar,daşa vursan daş. Istifade muddetide sentyabrin 24u bitib.
205 saylı, sonu 931 ilə bitən dövlət nişanı olan avtobus Topçubaşov adına institutun qarşısında dayanacaqda saxlamaq əvəzinə, sərnişinlərin iuzun müddət (hardasa 20-25) dayanacaqda dayanıb gözləməyini nəzərə almadan, hətta dalınca qaçıb saxlamaq istədiyinə məhəl qoymadan sürüb getdi. 205 avtobusun çox böyük…
Salam. 09 may 2022 çi il tarixində Günəşlidə yerləşən Bravo marketində alış veriş etdiyim vaxtı, kassir İskəndərova Xalidə Mədət qızı tərəfindən belə bir hərəkətlə rastlaşdım. Yuxarıda adı qeyd olunan kassir,məndən bonus kartı olduğunu soruşdu. Cavab verdim ki,bəli var. Aldığım məhsulları…