Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Çox çox şikayətçiyem. Sürücünü deyəsən ünvana piyan gonderirsiz. Qaytarıb pulumuzu versin. Vəssalam. Belə sürücüləri necə buraxirsiz işə bilmirəm..10.20 yazır var şəkillərində məndə. 11.11vurur sifarişə. 15manat alır bizdən. Üstəgəl kaleskamizida tulluyur yolun ortasina
15 dk bekledim sonra surucu siparisi iptal etti neden iptal diye sormak icin aradim cok terbiyesiz bir uslup ile bana bagirdi taksiden cok taksi var baskasini siparis ver dedi.
3 saatdan çoxdur ki, texniki səbəblərə görə internet bağlatısında problem var. 127 çağrı mərkəzi xətti məşğula qoyub. Əlavə texniki servisin nömsəsinə də zəng etdim, o da telefonu söndürüb. Sosial media hesablarına yazdım ancaq instagram üzərindən cavab yazdılar. İnstagramdakı da mənlə…
Bu marketden aldigim sud mehsullari ve soslarin son istifade vaxti kecib.
kontak homa yaxinlasdim mehsul elde etmekcin orada telfon nomresinin axirinci reqmin bilmeden sef demiwem onuncunda meni blok edibler maslalli filalinda.xaiw wdirem buna baxadiniz bele ozbawinaliq olmaz
Şikayətim 120E Hövsan-28may avtobusundandır. Mida1 dən o qədər dolu gəlir ki, Mida2 dın keçəndə heç saxlamır belə. Elə olub ki, səhər 7-ə qalmışdan 9-a qalmışa qədər bu avtobusu gözləmişəm. Gec gəlməsi bir yana, bəzən o qədər dolu olmadığı halda belə…
Dekabirin 4 saat 18:26 taksi kartla sifaris qebul etmedi otmena verdi. Pul menim kartdan cixildi ve qaytarilmadi. 5.82azn menleq. Pulu qaytarin z.deyilse.
Salam. Hər səhər Yasamal rayonu Mida yaşayış kompleksində narazıliq yaranır, səbəb isə avtobusların özbaşına marşrut xəttin dəyişməsi, sərnişinləri dayanacaqdan götürməmələri və qrafik üzrə 12 dəqiqədən bir deyil 30 dəqiqə 40 dəqiqədən bir gəlmələridir. Bütün Mida əhalisi narazıdır, bunu tək mənim…