Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam.Mən səhər sifariş verdiyim Bolt xidməti ilə bağlı müraciət etmək istəyirəm bir neçə ildirki bu tətbiqdən istifadə edirik..Bu səhər 8:05 radələrində sifarişlə gələn 77BE873 nömrəli Ağ toyoto prius sürücüsü ilə bağlı əsaslı şikayətim var.Öncə mən şirkətinizə bu sualı ünvanlamaq istərdim…
22.12.24 tarixinde Quba Rayonu Fetelixan kucesi saat 14:50 de normal yolla getdiyim zaman sebebsiz cermenin gelmisi
Yagis yagan kimi qiymətde soxursuz xetaiden bine qesebesine hacannan prius 16 manata gelib ? 25 km yolun qiymeti niye 16 azn dir ? Ne aciqlama veressiz menim pulum gedennen sora
Ballı Marketin Rəhbərliyi virusla əlaqədar heç bir tədbir görmür, yalnız yoxlama gələndə hər kəsə masqaları taxmağı söyləyirlər yoxlama getdikdən sonra yenə maskayla içəri buraxırlar işçilər maskasız işləyir. Fikrimcə Ballı market filiallarının bir müddət dayandırılması daha yaxşı olar.
Salam sizdə Tural əlizadə Elman oğlu fırıldaqçı dolandırıcı mənən 4000min alıb məni işə qoymaq üçün ama ortalıqda yoxdu nə zənglərə cvb verir nə birşey əlimdə bütün əsaslar var onun barədə tədbirinizi görmək isdəyirəm və onu axdarıram 0555723363
Bəzi sürücülər monitorda dayanacaqlar göstəricisini söndürüb sürürlər belə halda biz sərnişinlər bakıkart proqramında avtobusun harada olduğunu görə bilmirik xahiş edirik kömək edin
Salam men şuvelan qres qesebesinde yaşiyiram azal.stadionun yaninda burda işiqlar 15 gunden çoxdur zeyifleyir çoxalir matorlarimiz soyuducularimiz kandisionerlerimiz bir çox avadanliqlarimiz yanib buna gore neçe defe şikayet etmişik.gelib baxan yoxdur xaiş edirem şikayetimi lazımi qurumlara çatdirasiniz
Demək olar, yarım saatdır Gənclik Mallın önündəki dayanacaqda 33, 3, 38 nömrəli avtobuslar yoxdur. Saat ondan sonra hər zaman bu cür olur. Yarım saat dayanacaqda gözləmək nə dərəcədə ağılabatandır? Üstəlik hər dəfə nəqliyyatın qiyməti artır. Bəs keyfiyyət niyə belə pisdir?