Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

Salam 13.08.2020 tarixində verilən sifariş 28.08.2020 tarixdə ambara çatdırılmasına baxmayaraq hələdə çatdırılmayıb. *9595 operatorlar deyir malda barkod yoxdu , bəzisidə deyir mal ambara təhvil verilib amma ambarda tapa bilmirlər . Hər dəfə müraciət etdikdədə geri dönüş edəcəkləri bildirilir.

09 Oktyabr 2020
0

Gediş haqqı 4.12 AZN yazdığı halda sürücü məndən 6 manat pul aldı yolu səf getdi və mənə bildirdi ki yol uzaq olduğu üçün şirkət bizdən əlavə benzin pulu alır 2manatın mahiyyəti yoxdu amma nəyə görə almalıdı mən bütün yaxınlarıma bildirəcək…

Məmmədov Elmir

28 İyun 2024
0

Salam men Ədve de geydiyatan kecdiyim nomreni yenilemek isteyirem ama yenilemjr cari sefre isteyir

09 Fevral 2022
0

Ayın 16-sı günü gecə saat 01:31-də *2111 taksi şirkətinə sifariş verdim, Novxanıda Maybicin qarşısınnan Xırdalana köhnə Meqastorun indiki, Rahat marketin qarşısına, operatır xanım bizə gediş haqqı 13 manat 20 qəpik dedi bizdə razı olduq taksi gəldi ama taksi bizi Köhnə…

17 Sentyabr 2021
0

Salam,men bu gun 03:01 tarixinde boltdan taxi sifarish verdim,kart vasitesile ,amma surucu sifarishi dedi legv edin( sifarishin kartla olduqunu bilenden sonra). Men de onun legv edib,diger taxsi sifarish verdim 03:06 da ,eve gelib baxiramki her iki gedishin pulu tutulub kartdan,zehmet…

25 Dekabr 2021
0

Salam Neftciler prospekti uzu park aq seher istiqametinde, sag terefden olan avtobus zolaginda hereket olunub. Kecid etmek ucun uzu park terefe. Orda yerde avtobus zolagina daxil olma qiriq qiriq xetlenme isare olunub. Bir nece metr ise qabaq avtobus zolaginnan cixsdi….

11 May 2025
0

Salam. Bu layihəni təşkil etdiyiniz üçün sizə təşəkkürümü bildirirəm. Azərpoçtun bir çox filiallarında müştəri məmnuniyyəti sıfır səviyyədədir. dəfələrlə AZ 1114 Yəni Nefçilər metrosuna yaxın fililalda olmuşam, çox zaman gələn bağlamanı yubadırlar vaxtında vermirlər, səbəb olaraq bağlama hələ gəlməyib deyilir, lakin…

24 İyun 2019
0

Salam. Mən Əmirhüseynli Fazil Adil oğlu 01.02.2024 – ci il 17-30 radələrində SŞYPX əməkdaşı heç bir dəlil və sübut gösdərmədən mənim avtomobilmi duracağa təmin eləmişdir. Sizdən bu məsələnin ən tez bir zamanda baxılmasını və həll olunmasını xahiş edrəm.

Əmirhüseynli Fazil

02 Fevral 2024
0

Şikayətimiz 77 nömrəli marşrut xəttindəndir. Niyə bu marşrut “bakı kart” sisteminə keçmir? Birincisi, bu səbəbdən, ölə-ölə avtobusu idarə edirlər, saatlarla avtodayacaqda dayanırlar, özlərinə lazım olanda başqa avtobusla yarışa çıxırlar pula görə, istənilən vaxtı ümimiyyətlə təyin olunmuş marşrut xəttindən çıxırlar, bununlada…

25 Aprel 2023
0

10-11 iyul turla getdiyim Nabran Atlant Otelin giriş qapısında qeydiyyatda duran şəxslər şəxsimə böyük kobudluq etmişdir. İçəridə qeydiyyatçının səhv yönləndirməsi səbəbindən tur rəhbərimiz içəri keçmiş və mən rəfiqəmlə qalmışdım, qapıdakı biri yaşlı biri cavan adam isə “keçin görüm bu tərəfə”…

12 İyul 2022
0

Ümumi statistika