Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Вызвали
Вызвала болт курьера отправить букет. Курьер не доставил букет до адресата, мы звоним он нам говорит что доставил. Болт на жалобу не отвечает. Букет не дешёвый, 120 азн. Google Tərəfindən Tərcümə: Bir buket göndərmək üçün kuryer çağırdı. Kuryer buketi adresə…
Mənim kartımdan Estoniya Bolt dan pul çəkdilər Mən bu günə qədər Estoniya da olmamışam Bu nə fırıldaq dir Belə Təcili olaraq Tədbir görülməsini tələb edirəm
Salam. Mənim şikayətim Azəronline şirkəti haqqında. Düz 3 gündür ki, evdə internet kəsilib, modemin üzərində qırmızı işıq yanıb-sönür, amma internet yoxdur. Bu 3 gün ərzində dəfələrlə Azeronline şirkətinin guya qaynar xətti olan 8220-yə zəng etmiş və hər zəngimdə kifayət qədər…
Saytınız axtarış funksiyası sürətli deyil. Səhifər də sürətli açılmır. Mobildə ümumiyyətlə donur. Bu məsələləri yoluna qoyun əks halda. Bu xidməti istifadə etmək mənasızdır. Heçkimin oturub sizin saytın nazı ilə oynamqa nə səbri nə də ki vaxtı yoxdu. Ümumiyyətlə indiki zamanada…
Xahiş edirəm mənə kömək edin.Adımda 8manat gecikmə var heç bir bank məlumat vermir hara ödəniş edim.Bu səbəbdən mənə kredit vermirler
Salam. Bu şikayətim biraz uzun ola bilər, amma, oxuyub *9111 taksi şirkətinin və onun işçilərinin əsl simasını görə bilərsiniz. Deməli şikayətim yarıtmaz, dələduz, saxtakar Ekonom Taksi şirkətindən, onun müştəri ilə danışıq qabiliyyəti olmayan operatorlarından və elə həmin şirkətin işçisinə təlimat verə bilməyən…
103 nömreli marşurt xətti 10-15 dk arasında bəzən isə yarım saat ərzində bele gəlir. Və işdən çıxan vaxt 20 nəfərlik avtobusa hardasa 70 nefer minir Xaiş edirem bununla bağlı bir tədbir görün. Yaxın bir zamanda Baku bus olmağı diləyi ilə…