Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
“Umico Mağaza” və “Umico Onlayn Mağaza” mağazasından şikayətçiyəm. Çox məsuliyyətsiz operator və satış menecerləri var. Sifarişi verirsən çatdırılma günü stokda olmadığı məlum olur. Dəfələrlə müraciət etməyimə baxmayaraq Operatorlar tərəfindən səhv məlumat verilir. 12.03.2024 tarixində nağd şəkildə 3D Printer sifariş verdim…
3420669 tel nomre borcu yoxdu telefon nomresi zeng edende deyir borcun var
salam 90VJ910 DQN avtomobile BNA yazdiqi cerime eyni protokol nomresi ile defelerle tekrarlanib BNA0997943 BNA0554055 BNA0276893 BNA0120586
Şikayətim Gənclik Mall da yerləşən Pak Dad restoranındandır. Belə nə paklık olar, nə də adam ağzında dad hiss edər. Yeməkləri vitrinə düzüblər, amma qiymətlər yox. Bir balaca nimçədə salat, plastik stəkanda ayran, yarım pors soyuq düyü və toyuq əti parçası……
Salam Beyləqan rayon Bünyadlı kəndindən narahat edirəm. internet yox dərəcəsindədir Qaynar xəttə zəng edirsən heç bir nəticəsi də yoxdur heç kim məsuliyyət daşımır. Anarxyadır
Dayanma durma ilə bağlı 1 xətt olan yerdə 10 dəq dayanmaq olmur ?
206 nomreli avtobuslar deyisilmelidi,men ayda 2 defe yolda qaliram. Xais edirem yenisi ile evez olunsun.
Salam Xırdalan mərkəzi poçttun yanında fəaliyyət göstərən OYAL maqazası ƏDV cekini soruşmadığın halda ceki vurub müştəriyə təqdim etmir. Müştəri ƏDV cekini almaq üçün ayrıca müraciət etməlidir . Hətda bu halda narazıvılıqla , minnətlə həmin cek müştəriyə təqdim olunur . Xaiş…