Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Şikayətim artıq son zamanlarda şikayəti adi hal kimi qəbul edən, abonentlərinə qarşı sərt və səhv siyasət yürüdən Bakcell şirkətindəndi. May ayından onların “Evdə wi-fi” kompaniyasının abonentiyəm. 100 azn ödənişlə router aparatı və 4 aylıq internet vermişdilər. Buraya facebook və instagram limitsiz +60…
Bolt şirkəti,Ödənişi nece bölüşdürürsüz anlamiram ama bu necenci defedi kartla ödəniş elediyimçün kobuf reftarla üzləşirəm.Maşından düşəndən sonra gedişati sonlandirmiyib pul artiq cixan suruculer ,nalayiq ifadələr işlədən butun axmaq sürücüləri bolt şirkətində toplanib
Bu gün gəlməliydi bağlamam, amma hələdə gəlməyib. Üstəlik tətbiqdə çatdırılıb deyə qeyd ediblər.
055 387 87 18 mobil nömreli şexs opel astra qızılı avtomobil sürdüyü ve xeritede 2deqiqeye çatacağı göründüyü halda mene zeng edib avtomobilinin göy rengli toyota prius olduğunu iddia ederek 15deqiqeye çatacağını deyir. Mense qayıdıb qardaş sizin maşınınız bele çatma vaxdınızsa…
Salam. 8 ay öncə Toshiba markasına məxsus paltaryuyan maşın almışdıq, alınanda bizə qızıl zəmanət təklif etdilər ki, bəs xarab olsa , hətta yararsız hala belə düşsə, ya təmir olunacaq , ya da yenisi ilə əvəz olunacaq. Təəssüflər olsun ki, 08.09.2023…
2 nomireli baku bass 40 45 dq interval ilə gəlir bu qərder interval olar
Salam bayağ taksi sifariş etdim mənə 4 dənə taksi yönləndirilir axırda zəng edib dedim ki artıq lazım deyil zakaz götürən adam gizli nömrəylə zəng edib üstümə qışqırıb deyir ki eyyyy onda deyərdin lazım deyildə sizə kim ixtiyar verib ki müştəri…
Salam nezernize catirim ki @bakcell oz basina isdediyi kimi tarifleri qaldirir danishiq intervalin 60 saniye edib bu o demekdi ki 10 saniye danishsan bele 60 saniyen pulu cixilir bizden bu yaxinda oyrendim ki internet ucunde intervali qaldirib bize demeden 100…