Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
10CY724 nömrəli boz lada qrantanin sürücüsu Ümüd mənim 12 yaşlı oğlumu Həsən Əliyev küçəsi 107a dan Nüvə təbabəti xəstəxanasına aparmalı idi müştərinin uşaq olmağından istifadə edərək anlayışı olmayan müştərini yarı yolda düşürdü və 3.40qəpik gediş haqqı yazılsa da uşaqdan beş…
Salam mən badamdar 3cü massivdə yaşayıram. Dərsdən gec çıxıram saat 21⁵⁰ də. Nərimanovdan içərişəhərə isə 15-20 dəqiqəyə çatıram və avtobus həmin vaxt artıq çıxmış olur. Evimə isə gedə bilmirəm, çünki tək gedən marşurt 31dir, ən azından sonuncu reys 22³⁰ da…
155 cagri merkezi 2 saatdir cavab vermir adin qaynar xett qoymusuz ama iwliyen iwci yoxdur deyesen ne vaxt yigirsan sira 17 nefer var en azi deyesen butun olkeye bir nefer cavab verir o qaynar xette iki gunden bir internet itir…
Salam artiq bogaza yigilmisam, burds yazmaq istemirem şikayetimi, xahos edirəm mesul şəxslər əlaqə saxlasinlar
Çağırışa əğtaçsiz gəlirlər və təmirə başlamirlar.Xətta zədəg oldu təmiri deyib ki 3-4 gün sonra duzəldəcəyik
Salam .Bildirmək istəyirəmki mən Yeni yasamalda yaşayıram.Avtomobilim Chevrolet Cruz .Dövlət qeydiyyat nişanı 77 BJ 704. Avtomobil alandan mən ümumiyyətlə heç koroğlu metrosu tərəfə keçməmişəm.Bu gün səhər tezdən dayanma durmaqa görə koroğlu metrosunun qarşısında 20 manat cərimə yazılıb.Avtomobil mənə aid deyil…
Su pulu ödəyən də kanalizasiya pulu da ödənilir amma kanalizasiyası gəlib təmizliyə də pul tələb eliyirlər verməsən deyillər daha zəng eləmə gəlmiyəcəm
Salam. Sizin operatorlar müştəriylə necə danışmaq lazım olduğunu bilmirlər.orda oturanda yoxlayın onları içkilidilər yoxsa yuxulu?
Salam mən Bakı şəhəri Ayna Sultanov ərazisində yerləşən bazar store de qasdronomda işləyen Cavid adlı işçinizdən şikayətim var. Çox çobud danisiğini bilməyən bir işçidi qadınlarla müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı olmayan kobud biridir. Belə öz işinə məsuliyyətsiz yanaşan müştərilərlə kobud rəftar…