Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sslam 70 aznlk cekkn edv si yukleyerken.argiq yjklenmis kkmi qeyd edir
Mən, Nəzərova Şəfa,211 nömrəli avtobus marşrutu ilə bağlı narazılığımı bildirmək istəyirəm.Bu marşrut günün istənilən saatında,dəyqəsində çox gec gəlir. Bu səbəbdən işə vaxtında çatmaqda çətinlik çəkirəm hər dəfə gecişirəmmtex çıxsam belə gecişirəm bu abtobusa görə, eyni zamanda işdən evə qayıtmaq da…
Sizdən artıq dərəcədə xahiş edirəm mənim avtomobilinə BNA şirkəti səhvən cərimə yollayıb.Mənim avtomobilm 50CN736 nömrəli,marka Mersedes c klas 180 furqondu.Siz isə nömrəsi dəqiq bilinmiyən asvalt rəngli sedan bir maşını yollamisiniz xahiş edirəm buna düzəliş edəsiniz.protokolun nömrəsi 1771378.Xahiş edirəm bunu tez…
Salam, ikincı dəfədər bu hadisə başıma gəlir. Taksi sifariş verdim qiymeti 4 azn oldu ünvana çatdıqdan sonra ayrı bir qiymət, sistemde ayrı qiymetler gösterilir niyə?
Salam iyul 27 si gunu kartda pul olmadigi ucun nagd vermeli oldum amma sora kartima 29 u pul oturdu kartdan birfe pul tutuldu menen bolta destek bopmune bildirmisem baxilmir bu iwe xahiw edirem camaati alatmasinlar pulumu kartima geri qaytarsinlar elaqe…
Şikayətlər baxılmadan silinir,şikayətə baxandan şikayət etmək, yalnız bizdə belədi.
Avtomobil qeydiyyat nişanı bəlli deyil fotodan , eyni anda cərimə olunan küçənin saxlamaq üçün icazəli və ya icazəsiz olduğu Protokol nömrəsi BNA1914342
10.03.2024 tarihli AZAL 23:00 Tiflis – Bakü uçuşuna 1,5 ay önce, rahatsızlığım sebebiyle kendime cam kenarı, eşime yan koltuğa bilet aldım(uçak 2+2 koltuklu idi). Uçuş günü saat 20:00de havaalanındaydık. Checkin sırasında biletler ve koltuklar değişti, yine 2+2 uçak cam kenarı…