Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
13.04.2021- ci il tarixdə 12:00-13:00 radələrində Xırdalan şəhərindən qış parkına doğru gedişi kart üsula ilə ödənilməsinə baxmayaraq sürücünün dediyinə görə maksim şirkətində ümumiyyətlə kartla ödəniş mövcud deyil, buna görə də nağd ödənilməsi məcburidir. Həmin gediş bitdikdən və nağd ödənişindən bir…
Mayin 14 u online sekilde karta pul vurmusam.Avtobusa minende gordum balans yenilenmiyib.Cemi .60 qep var.Halbuki 5 Azn vurmusam.Hemise online odeyirm.Ilk defedir bu problem yaranib.
Salam yeni gunesli fulialinda miwderilerle cox kobut reftar edirler ordaki cavabdeh wexsde muşderiye mehel qoymur xais edirem bu barede tedbir goresiz
Noyabrın 7-si, saat 13:30-da 535 nömreli avtobusun anasız sürücüsü, qapını açıq halda avtobusu idarə edir. Masazır dairəsindən bir somrakı dayanacaqda, sərnişinlər düşmək istəyəndə, minən sərnişinlər üçün, gözləyir, ancaq düşənlərdən bixəbər şəkildə idarə etdiyi avtobusun qapılarına nəzarət etmir, və sərnişin düşdükdə,…
Bu gün səhər saat 5 radələrində mən zakaz verdim mikayıl mikayılov döngə 2 çatma ünvan yaşıl bazar .mənə qiymət 3.19 gəldi çatanda sürücü mənə 3.99 yazıldığını dedi və aldı
Starex Azərbaycanda xüsusilə son zamanlar ən aşağı xidmət göstərən kargo şirkətidir. Noyabrda anbara çatan məhsulumu 2 həftədən sonra ölkəyə çatdırıblar, hələ də təhvil verməyiblər. Çağrı mərkəzi əməkdaşı olduqca qeyri-professional, səriştəsiz, kobud və qeyri-mədəni rəftar sərgiləyərək telefonu asır. Sonuncu sifarişim olduğunu…
Avtovaqzala getmeye taxsi sifaris edib gözleyirdim ,defelerle zeng edib danismaqima baxmayaraq ,yaxindayam ,catiram,musteri dusurdurem deyen surucu ,catdim deyib sistemde gözlemeni vurub mene zeng edibki leqv edin gele bilmirem basqa musteri göturdum ,bu sehlenkara göre 3 biletim batdi ve elave olaraq…