Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bu günə kimi istifadə etdiyim ən bərbad internetdir. 2 ayda 5 dəfə (hərdəfə ən azi bir gün) internet kesintisi olub. Hər ay internetdən daha çox kontura pul xərcləyirəm ki operatora zəng vuram. Operator ancaq zəng gəbul edir rəhbərliklə əlaqə yaratmaq…
neftçilərdə özüm maşında nasazlığı aradan qaldırmaq üçün durduğum yerdə cərimə yazılıb xahiş edirəm ləğv olunsun
Sayğacda açar işarəsi düşüb. Sayğac suyu buraxmır. 955-lə əlaqə saxladım texniki servis gəlməlidir düzəltsin deyə amma 8-gün keçib bu 8 gündə 3 dəfə zəng etmişəm hər dəfəsində operatorlar yönəldib amma əlaqə saxlıyan yox, gələn yox. Bu qədər məshsuliyyətsiz döbvlət qurumu…
İnternet dövründə internetə nifrət yaratdız məndə. Günüm zəif sürətlə əlaqədar 155-ə zəng etməklə keçir.
Salam necesiz sizden kredite teker gótúrmúwem sefen sef gelib indi qaytarmirlar tekerlerde menim mawinima uyğun deyil nece edim diyirler qaytarmaq ya deyiwmey olmaz men ne edim
Salam. İşə sürücü götrende bilinki kimi götürürsz+ işçilərinizə sağ və solu öyredn. Sürücüyə deirem sola dön, sağa dönr. Eger tanımrsa işləməsn. Taksiye minennen sora heçbir sürücünün müştəriyle qışqıra-qışqıra danışmağa haqqı yoxdu.
Şikayete baxasısa edim 0555981919 0556939990 hecbir tutmur evimde
Salam.Şikayətim ASSU kargo şirkətiylə bağlıdır.Türkiyə anbarında olan bağlamalar çatdırılmır.Səbəb sorusulduqda aviaşirkət reysi ləğv edib cavabını aldıq.2 həftədə bu problem həll olunmaz?Nə vaxt düzələcəyini sorusduqda məlumat verilmir.Artıq suallara verəcək cavab olmadıgı üçün zənglərə ümümiyyətlə baxmırlar,mesajlara isə bəzən cavab gəlir və şablon…
Internet üçün 25 azn ödənilib, baktelekom sürəti dediklərinə görə qaldırmalı idi. Lakin internet sürəti 18 aznin sürətlidir ( 42,26 mb ). Zəhmət olmasa açıqlama verərdiniz 25 azn də 40mb-dır? Yox elə deyilsə bəs mənim artıq 7 azn ödənişim hara dövr…